Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Windows Vista Resource kit Tom I/II

Windows Vista Resource kit Tom I/II

198.45zł
148.84zł
Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM wydanie 2 70.35zł
Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM wydanie 2

Autor: Chris Todman

ISBN: 83-204-3150-6

Ilość stron: 348

Data wydania: 2005

Hurtownie danych następnej generacji są budowane w celu zmaksymalizowania możliwości zarządzania kontaktami z klientami firmy (ang. Customer Relationship Management; CRM). Temu właśnie problemowi jest poświęcona książka "Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM".

Autor opisuje zagadnienia dotyczące zarządzania informacjami o klientach firmy i podkreśla jego znaczenie dla powodzenia firmy. Przedstawia metodykę definiowania, projektowania i implementacji hurtowni typu CRM. Analizuje kluczowe znaczenie czasu w modelowaniu hurtowni danych i formułowaniu zapytań do niej. Sporo miejsca poświęca sprawom związanym z kierowaniem przedsięwzięciem, a mianowicie określaniu celów, założeń i ryzyka.

Zajmuje się problemem tworzenia zespołu, a w tym podziału zadań. Przedstawia zagadnienia dotyczące szacowania opłacalności hurtowni danych typu CRM. Omawia dostępne na rynku oprogramowanie potrzebne do budowy takich hurtowni. Opisuje trendy rozwojowe w dziedzinie tworzenia hurtowni danych. Zajmuje się więc między innymi temporalnymi bazami danych, rozszerzeniami SQL o OLAP, wspomaganiem aktywnego podejmowania decyzji, integracją danych zewnętrznych i niestrukturalnych oraz agentami wyszukiwania. W dodatkach przedstawia opis schematu hurtowni danych typu CRM dla fikcyjnego Klubu Miłośników Wina.

Książka "Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM" jest napisana bardzo przystępnie. Jest przeznaczona dla specjalistów od baz danych, dla projektantów systemów wspomagających podejmowanie decyzji, a także dla szefów firm, którym zależy na sprawnych kontaktach z klientami.

Rozdziały:

- Spis rysunków

- Wstęp

- Zarządzanie kontaktami z klientami

- Wprowadzenie do tematyki hurtowni danych

- Problemy projektowe, którym musimy stawiać czoła

- Znaczenie czasu w hurtowniach danych

- Model pojęciowy

- Model logiczny

- Implementacja fizyczna

- Uzasadnienie biznesowe

- Zarządzanie przedsięwzięciem

- Produkty programowe

- Przyszłość

- Dodatek A. Klasyfikacja temporalna dla Klubu Miłośników Wina

- Dodatek B. Model punktowy dla Klubu Miłośników Wina

- Dodatek C. Model logiczny dla Klubu Miłośników Wina

- Dodatek D. Atrybuty klientów

- Literatura

- Skorowidz

Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM wydanie 2”, kupili także:

Mit monogamii Jak poradzić sobie ze zdradą partnera, Peggy Vaughan, Wydawnictwo Sensus
<b>Wprowadzenie do Arduino Platforma prototypowania elektronicznego open source Wydanie II</b>, <font color="navy">Massimo Banzi</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Wprowadzenie do Arduino Platforma prototypowania elektronicznego open source Wydanie II, Massimo Banzi, Wydawnictwo Promise

Inwestycyjny boom Siła spokoju i mądrej strategii, Mark Shipman, Wydawnictwo Onepress

Mindfulness dla bystrzaków. Wydanie II, Shamash Alidina, Wydawnictwo Septem

Czemu służy grafika użytkowa?, Alice Twemlow, Wydawnictwo ABE Dom Wydawn

Siła przyzwyczajenia 95% zachowań konsumentów pomijanych przez specjalistów od marketingu, Neale Martin, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Autobusy z Sanoka 1950-2013, Marek Kuc, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Neandertalczyk Odkryty na nowo. Współczesna nauka pisze nową historię neandertalczyków</b>, <font color="navy">Michael A. Morse , Dimitra Papagiani</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Neandertalczyk Odkryty na nowo. Współczesna nauka pisze nową historię neandertalczyków, Michael A. Morse , Dimitra Papagiani, Wydawnictwo Prószyński
<b>Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce</b>, <font color="navy">Justyna Bakalarska-Stankiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce, Justyna Bakalarska-Stankiewicz, Wydawnictwo Onepress

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami