Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Układy elektroniczne część 2. Układy analogowe nieliniowe i impulsowe

Układy elektroniczne część 2. Układy analogowe nieliniowe i impulsowe

46.20zł
37.42zł
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce 42.90zł 32.18zł
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce

Tytuł: Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
Autor: Justyna Bakalarska-Stankiewicz
ISBN: 9788328387973
Ilość stron: 160
Data wydania: 10/2022
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 42.90zł 32.18zł


Przewodnik i zeszyt ćwiczeń

Podobno obraz jest wart więcej niż tysiąc słów.

A ile mogą być dla Ciebie warte odpowiednio dobrane słowa?

Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze?

Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biznesie. By przykuć uwagę odbiorcy, zainteresować go swoim produktem, wreszcie ― doprowadzić do transakcji, często stąpa się po niepewnym gruncie.

Tymczasem tak jak w życiu wystarczy zapytać kogoś o drogę, poznać wydeptane przez miejscowych ścieżki, nauczyć się rozpoznawać określone punkty na mapie ― tak samo w biznesie warto poznać zasady i schematy, jakimi rządzą się skuteczne treści.

Ta książka jest przewodnikiem po świecie tych schematów. Autorka przeprowadzi Cię przez kręte uliczki copywritingu sprzedażowego, licząc, że dzięki jej wskazówkom wkrótce będziesz je przemierzać samodzielnie, niemal z zamkniętymi oczami!

W czym Ci pomoże ta książka?

- w zdefiniowaniu potrzeb i motywacji odbiorców
- w skutecznym odpowiadaniu na te potrzeby poprzez angażujące treści
- w szybszym i prostszym tworzeniu tekstów dzięki znajomości formuł copywriterskich
- w przełamaniu klątwy wiedzy, by pisać zrozumiale dla każdego odbiorcy
- w stosowaniu języka korzyści, który naprawdę sprzedaje


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 32,18zł

Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
Tytuł książki: "Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce"
Autor: Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 42.90zł 32.18zł
Klienci, którzy kupili „Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce”, kupili także:

Drony. Tajniki zdjęć i filmów lotniczych, Eric Cheng, Wydawnictwo Helion

Kubernetes. Wzorce projektowe. Komponenty wielokrotnego użycia do projektowania natywnych aplikacji chmurowych, Bilgin Ibryam, Roland Huß, Wydawnictwo Helion

Polsko-niemiecki słownik budowlany Słownik podręczny, M. Sokołowska, K. Żak, Wydawnictwo WNT
<b>Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek</b>, <font color="navy">Łukasz Sosna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek, Łukasz Sosna, Wydawnictwo Helion
<b>Śniadanie z Einsteinem Zdumiewające zjawiska kwantowe wokół nas</b>, <font color="navy">Chad Orzel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Śniadanie z Einsteinem Zdumiewające zjawiska kwantowe wokół nas, Chad Orzel, Wydawnictwo Prószyński

Finanse przedsiębiorstw Przykłady, zadania i rozwiązania, Beata Kotowska, Jacek Sitko, Aldona Uziębło, Wydawnictwo CEDEWU

Rytuał gejszy. Japoński sekret promiennej cery, Victoria Tsai, Wydawnictwo Septem
<b>Dziennikarstwo danych i data storytelling</b>, <font color="navy">Łukasz Żyła</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Dziennikarstwo danych i data storytelling, Łukasz Żyła, Wydawnictwo Onepress

Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie, Agnieszka Bitkowska, Wydawnictwo Vizja Press&IT

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami