Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty Autor Marty Cagan, Chris Jones Wydawnictwo Onepress
Wiodące firmy produktowe nie powstają za sprawą magii!
|
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II Autor Sharif Shaalan, Timothy Royer Wydawnictwo Helion
Zostań mistrzem Salesforce - najpotężniejszego narzędzia biznesowego.
|
Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły Autor Dale Carnegie & Associates Wydawnictwo Onepress
Gdy wszystko idzie jak z płatka, łatwo być empatycznym i wiarygodnym liderem
|
Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie Autor Dale Carnegie & Associates Wydawnictwo Onepress
Życie i mądrość Dale'a Carnegiego była inspiracją dla wielu wspaniałych ludzi.
|
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Autor Kinga Sroka Wydawnictwo Onepress
Witaj w świecie fascynujących danych.
|
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Autor Katarzyna Wojciechowska Wydawnictwo Onepress
Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem,
|
12 reguł sukcesu Autor Bob Proctor Wydawnictwo Onepress
Sukces to postępujące urzeczywistnianie godnego uwagi, idealnego pomysłu.
|
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone Autor Marek Skała Wydawnictwo Onepress
Zatem do dzieła: wściekaj się, korzystaj, zmieniaj! Siebie! A potem swój własny świat!
|
Wspomnienia z Wall Street Autor Maciej Kaszyca Wydawnictwo Onepress
Witaj w świecie wielkich pieniędzy
|
Employee journey. Od rekrutacji do ostatniego dnia w pracy Autor Artur Dzięgielewski Wydawnictwo Onepress
Oto kompletny narzędziownik obszaru Human Resources w organizacji
|
Autocoaching dla każdego. Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele Autor Benedykt Peczko Wydawnictwo Onepress
Zostań swoim najlepszym przyjacielem. Trenerem
|
Tajniki eksperta. Sekretny podręcznik zamieniania przypadkowych gości w stałych klientów Autor Russell Brunson (Author), Robert Kiyosaki (Foreword) Wydawnictwo Onepress
Zamień swój talent w intratny biznes
|
Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Autor Ted Sudol , Paul Mladjenovic Wydawnictwo Septem
Zarabiaj, promując produkty, które kochasz
|
Dzikie fale Jak budować biznes gotowy na wszystko Autor Jonathan Brill Wydawnictwo Naukowe PWN
Książka ta to cenny wkład Jonathana Brilla w rozwój filozofii przywództwa i nauki o podejmowaniu decyzji.
|
Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco Autor Ewa Kozicka Wydawnictwo Onepress
Czy mówienie do ludzi jest trudne?
|
Finansowa Podróż. Wyrusz w drogę do spokoju, szczęścia i wolności osobistej Autor Michał Walendowicz Wydawnictwo Onepress
Czy wiesz, jak brzmi największe finansowe kłamstwo?
|
Pełna MOC możliwości. Wydanie 2 rozszerzone Autor Jacek Walkiewicz Wydawnictwo Onepress
Spełnione życie nie jest dziełem przypadku
|
Sztuka rozwoju osobistego. Poznaj zasady najlepszego nauczyciela dobrobytu w Ameryce Autor Bob Proctor Wydawnictwo Onepress
na temat najważniejszych aspektów osiągania sukcesów w różnych wymiarach i
|
Ukryte nawyki geniuszy. Więcej niż talent, IQ i determinacja - odkrycie sekretu wielkości Autor Craig Wright Wydawnictwo Sensus
Sprawdź, jak rozwinąć ukryte cechy genialności
|
Biblia content marketingu Autor Dariusz Puzyrkiewicz Wydawnictwo Onepress
Na początku jest... wcale nie słowo.
|
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Autor Mark Thompson, Brian Tracy Wydawnictwo Onepress
Chcesz nieprzeciętnego sukcesu? Zacznij właśnie TERAZ.
|
Analiza fundamentalna dla bystrzaków. Jak minimalizować ryzyko i chronić swoje inwestycje. Wydanie II Autor Matt Krantz Wydawnictwo Septem
W tym pouczającym, zwięzłym przewodniku znajdziesz opis zasad analizy fundamentalnej
|
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera Autor Bernard Marr Wydawnictwo Onepress
Kluczowe wskaźniki efektywności, czyli KPI
|
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej Autor Joanna Berendt, Monika Panas, Vesna Lorenc Wydawnictwo Onepress
Bez przemocy - czyli jak?
|