Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Fizyka » Fizyka ogólna » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
  Fizyka ogólna
  Fizyka współczesna
  Mechanika
  Wszechświat
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Newton 54.90zł 46.67zł
Newton

Autor: Jerzy Kierul

ISBN: 978-83-06-03260-4

Ilość stron: 544

Data wydania: 09/2010

Twarda oprawa

Isaaca Newtona znamy jako wielkiego fizyka i matematyka, inicjatora nowożytnej rewolucji naukowej, nie wiemy na ogół jednaj o jego intensywnej pracy alchemicznej czy dociekaniach nad proroctwami Apokalipsy.

Nie należy także wyobrażać go sobie jako roztargnionego profesora, zamkniętego w wieży z kości słoniowej i obawiającego się życiowych kłopotów.

Genialny fizyk zawsze potrafił bowiem skutecznie zadbać o swoje interesy, w razie potrzeby nie cofając się przed droga sądową. Okazał się znakomity i sprawnym administratorem.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 46,67zł

Newton
Tytuł książki: "Newton"
Autor: Jerzy Kierul
Wydawnictwo: PIW
Cena: 54.90zł 46.67zł
Klienci, którzy kupili „Newton”, kupili także:

Technologia informacyjna dla prawników i administratywistów, Jacek Janowski, Wydawnictwo Difin

Android Wprowadzenie do programowania aplikacji. Wydanie V, Joseph Annuzzi Jr., Lauren Darcey, Shane Conder, Wydawnictwo Helion

Budownictwo z technologią Tom 1, Krzysztof Tauszyński, Wydawnictwo WSiP

Tajemnice kariery. 50 sekretów, które powinna znać każda kobieta skucesu, Kate White, Wydawnictwo GWP

Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu, Arkadiusz Bednarski, Wydawnictwo Onepress

Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników, Paul Hauge, Wydawnictwo Onepress

Ekomobilność. Tom II. Innowacyjne rozwiązania poprawy i przywracania mobilności człowieka, Włodzimierz Choromański, Wydawnictwo WKiŁ

Oręż perswazji Gesty i słowa, które mają moc, Joseph Messinger, Wydawnictwo Onepress

Teledetekcja pozyskiwanie danych, Praca zbiorowa pod red. Józefa Saneckiego, Wydawnictwo WNT

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami