Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Elektroniczne układy wtryskowe silników wysokoprężnych

Elektroniczne układy wtryskowe silników wysokoprężnych

42.00zł
35.70zł
Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników 57.00zł 42.75zł
Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników

Autor: Paul Hauge

ISBN: 83-246-0082-5

Ilość stron: 376

Data wydania: 04/2006

Zawiera CD

Dlaczego badania marketingowe są ważne?
Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest podejmować jakiekolwiek decyzje marketingowe. Co zrobić z produktem, który przynosi za małe zyski? Czy warto rozpoczynać kosztowną kampanię promocyjną? Czy klienci zaakceptują wzrost cen? Czy rynek przyjmie dodatkową ilość produktów? Takich dylematów żaden rozsądny menedżer nie odważy się rozstrzygać, nie mając dobrych informacji o rynku.

Co da Ci ta książka?
Badanie rynku to nauka, ale i sztuka. To wybieranie odpowiednich metod badania, formułowanie właściwych pytań, wybieranie środków komunikacji z uczestnikami badania, opracowywanie pozyskanych informacji i wyciąganie uzasadnionych wniosków.

Rzecz w tym, że to samo badanie można przeprowadzić na sto różnych sposobów, ale nie każda droga doprowadzi do celu i pozwoli wyciągnąć ważne wnioski, a potem podjąć racjonalne decyzje. Bez względu na to, czy dopiero poznajesz techniki badania rynku, czy masz w tej dziedzinie doświadczenie, ta książka - zestaw nowych metod, szablonów i technik - wzbogaci Twój warsztat. Autor przelał na papier doświadczenie, które zdobył, wykonując tysiące projektów badawczych dla setek firm.

Przeczytaj książkę "Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników" i dowiedz się, jak:

  • zaplanować badanie marketingowe;
  • zbierać i analizować dane;
  • prowadzić badania jakościowe i ilościowe;
  • dobierać próby statystyczne;
  • projektować kwestionariusze i inne narzędzia badania;
  • korzystać z internetowych baz danych;
  • mierzyć, prezentować i oceniać wyniki badania.

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 42,75zł

Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników
Tytuł książki: "Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników"
Autor: Paul Hauge
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 57.00zł 42.75zł
Klienci, którzy kupili „Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wyników”, kupili także:

Mam kocioł w pracy. Odrzuć chaos i niepokój - osiągnij sukces, Jason Fried, David Heinemeier Hansson, Wydawnictwo Onepress

Rachunek kosztów i wyników w przedsiębiorstwie Zbiór zadań z rozwiązaniami, Jerzy Kuchmacz, Wydawnictwo Difin

Zarządzanie dla bystrzaków. Wydanie III, Bob Nelson, Peter Economy, Wydawnictwo Septem

Rysunek techniczny w mechanice i budowie maszyn, Paweł Romanowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Alchemia snu. Od cierpienia do spełnienia. Metoda terapeutyczna, Maciej Żbik, Renata Arendt-Dziurdzikowska, Magdalena Chmielewska, Wydawnictwo Sensus

Work-life balance. Jak osiągnąć równowagę w pracy i w życiu, Beata Rzepka, Wydawnictwo Onepress

Zarządzanie kapitałem ludzkim w polskich przedsiębiorstwach, Dagmara Lewicka, Wydawnictwo Naukowe PWN

Chemia organiczna McMurry Tom 3 Nowe wydanie, John McMurry, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sztuka wojny. Planer, praca zbiorowa, Wydawnictwo Onepress

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami