Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
C++20 Biblioteka techniczna Problemy i rozwiązania

C++20 Biblioteka techniczna Problemy i rozwiązania

98.70zł
79.95zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III 49.00zł 36.75zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 9788328370265
Ilość stron: 140x208
Data wydania: 12/2020
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł


Świat, w którym pewna jest tylko zmiana

Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i uznać je za zwykły element naszej codzienności.

Wszyscy, a więc także przedsiębiorcy.

Wydawałoby się więc, że każdy z nas potrafi z nich w większym lub mniejszym stopniu korzystać do celów prywatnych i zawodowych, że rozumiemy zasady ich działania, znamy ich możliwości i ograniczenia, szanse i zagrożenia, jakie ze sobą niosą. Autor tej książki, ekspert w dziedzinie social mediów, wykładowca akademicki i doradca biznesowy, raz za razem przekonuje się, że jednak niekoniecznie tak jest.

Nie tylko "zwykli", prywatni użytkownicy, ale także wielu pracowników działów marketingu i PR mniejszych i większych przedsiębiorstw wciąż nie porusza się swobodnie w zaułkach rozległego świata mediów społecznościowych.

I nic w tym dziwnego - ten świat jest tak rozbudowany, tak skomplikowany i tak zmienny, że trzeba stale trzymać rękę na pulsie, nieustannie się dokształcać i pozostać zawsze gotowym na nowinki już nie po to, by się rozwijać jako social media ninja, ale po to, by się w nich móc w miarę swobodnie, a więc i - z zyskiem dla firmy - poruszać. Marcin Żukowski właśnie to robi.

Zawodowo jest na bieżąco z tym, co w SM piszczy. A swoją najświeższą, najlepszą wiedzą zawsze się chętnie dzieli w kolejnych wydaniach tego bestsellerowego poradnika.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III
Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III”, kupili także:

101 sposobów na bycie wspaniałą mamą, Vicky Lansky, Wydawnictwo Onepress

Inżynieria materiałowa Tom 1 + 2 KOMPLET, Michael Ashby, Hugh Shercliff, David Cebon, Wydawnictwo GALAKTYKA

Nadciśnienie dla bystrzaków, Alan L. Rubin, Wydawnictwo Onepress

Nordic Walking Całoroczny trening, Rosi Mittermaier, Christian Neureuther, Wydawnictwo RM

BMW serii 3 (typu E46), Sławomir Polkowski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Arduino w nauce Gromadzenie, wyświetlanie i przetwarzanie danych z czujników</b>, <font color="navy">Richard J. Smythe</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Arduino w nauce Gromadzenie, wyświetlanie i przetwarzanie danych z czujników, Richard J. Smythe, Wydawnictwo Promise

Ponadczasowe strony internetowe, Alexander Dawson, Wydawnictwo Helion
<b>Dziecko wysoko wrażliwe. Jak je mądrze wychować i wspierać</b>, <font color="navy">Urszula Sołtys-Para</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Dziecko wysoko wrażliwe. Jak je mądrze wychować i wspierać, Urszula Sołtys-Para, Wydawnictwo Sensus

Wybrane algorytmy optymalizacji, Marian Chudy, Wydawnictwo EXIT

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami