Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Algebra współczesna z zastosowaniami

Algebra współczesna z zastosowaniami

47.25zł
38.27zł
6 nawyków skutecznego szefa 39.00zł
6 nawyków skutecznego szefa

Autor: Stephen E. Kohn, Vincent D. O'Connell

ISBN: 978-83-246-0481-4

Ilość stron: 208

Data wydania: 03/2007

Twarda oprawa

Efekty złego przywództwa są widoczne w wielu organizacjach. Nietrudno je wymienić. Najlepsi ludzie odchodzący z firmy. Przewaga indywidualnych działań nad pracą zespołową. Procedury utrudniające wykonywanie obowiązków. Obraźliwe plotki pod adresem przełożonych. Powstawanie wąskich grup wzajemnej adoracji. Klimat intryg i wzajemnych oskarżeń. Konflikty biorące górę nad rozsądną strategią rozwoju.

Takie organizacje prędzej czy później słabną i upadają. Oto, co się dzieje, gdy menedżerowie zaniedbują tak zwaną "miękką" stronę zarządzania. Podejmij środki zapobiegawcze, zanim zaczniesz zauważać podobne objawy słabości w swojej firmie i własnym zespole.

  • Wychwytuj sygnały ostrzegające o złych relacjach przełożony -- podwładny.
  • Przetestuj swoje umiejętności w zakresie samokontroli i zdolność do obiektywnej oceny sytuacji.
  • Naprawiaj charaktery ludzi trudnych we współpracy.
  • Rozwijaj inteligencję emocjonalną -- intuicję lidera.
  • Buduj relacje wzajemności; przejdź od podejrzliwego nadzoru do zaufania.
  • Znajdź kompromis pomiędzy autokratycznym i demokratycznym stylem zarządzania.

Rozdziały:

Rozdział 1. Prawdziwa strategia zarządzania ludźmi (21)

Rozdział 2. Znaki ostrzegawcze - sygnały problemów z zarządzaniem ludźmi (39)

Rozdział 3. 6 nawyków skutecznego szefa (49)

Rozdział 4. Nawyk nr 1 - rozwój samoświadomości (55)

Rozdział 5. Nawyk nr 2 - praktykowanie empatii (87)

Rozdział 6. Nawyk nr 3 - przestrzeganie "złotych zasad" (113)

Rozdział 7. Nawyk nr 4 - utrzymywanie odpowiednich granic (127)

Rozdział 8. Nawyk nr 5 - umiejętne krytykowanie (147)

Rozdział 9. Nawyk nr 6 - dostosowywanie się do różnych typów osobowości (167)

EPILOG. Koniec i prawdopodobnie początek (189)

Słowniczek (191)

6 nawyków skutecznego szefa
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „6 nawyków skutecznego szefa”, kupili także:

Odrzutowe samoloty myśliwskie i wielozadaniowe, Michael Sharpe, Wydawnictwo Bellona

Wstrętne kobiety Jak nie pozwolić im się dłużej ranić bez zniżania się do ich poziomu, Jay Carter, Wydawnictwo Sensus

Optoelektronika Wydanie 3, Bernard Ziętek, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK

Laboratorium w szufladzie Matematyka, Łukasz Badowski , Zasław Adamaszek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Mathcad. Zbiór zadań dla inżynierów</b>, <font color="navy">Tadeusz Białoń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Mathcad. Zbiór zadań dla inżynierów, Tadeusz Białoń, Wydawnictwo Helion

Prostota i użyteczność Projektowanie rozwiązań internetowych mobilnych i interaktywnych, Giles Colborne, Wydawnictwo Helion
<b>Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce</b>, <font color="navy">Justyna Bakalarska-Stankiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce, Justyna Bakalarska-Stankiewicz, Wydawnictwo Onepress

Zarządzanie jakością w usługach publicznych Wydanie II zmienione i poprawione, Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski, Wydawnictwo CEDEWU

Maszyny kroczące Podstawy, projektowanie, sterowanie i wzorce biologiczne Wydanie II, Teresa Zielińska, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami