Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » Adobe InDesign » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Początek Naukowa historia stworzenia

Początek Naukowa historia stworzenia

46.00zł
34.50zł
InDesign i tekst Profesjonalna typografia w Adobe InDesign Wydanie IV 89.99zł 70.19zł
InDesign i tekst Profesjonalna typografia w Adobe InDesign Wydanie IV

Tytuł: InDesign i tekst Profesjonalna typografia w Adobe InDesign Wydanie IV
Tytuł oryginalny InDesign Type: Professional Typography with Adobe InDesign, 4th Edition
Autor: Nigel French
ISBN: 9788375414523
Ilość stron: 402
Data wydania: 07/2021
Oprawa: Miękka
Format: 19.0x23.0cm
Wydawnictwo: Promise
Cena: 89.99zł 70.19zł


Typografia jest fundamentem każdego projektu graficznego.

A jeśli istnieje niezawodny sposób rozwinięcia się jako projektant, będzie to lepsze i bardziej wyrafinowane stosowanie czcionek. Przedstawiamy czwarte, zaktualizowane i uzupełnione wydanie przewodnika po typograficznych funkcjach Adobe InDesign.

Omawiane są zagadnienia mikro- i makrotypografii, od poznania niuansów prostego spacjowania po wydajne budowanie długich i złożonych dokumentów. InDesign i tekst pokazuje nie tylko to, jak używać rozbudowanych funkcji InDesigna, ale przede wszystkim wyjaśnia, dlaczego określone podejścia są preferowane, a także sposoby unikanie typowych błędów.

Bez względu na to, czy tworzysz ulotkę, czy tysiącstronicowy katalog, czy praca ma trafić na ekran, czy do druku, InDesign i tekst jest niezbędnym źródłem wiedzy, pozawalającym jak najwięcej wydobyć z narzędzi InDesigna.

• Skupienie na funkcjonalnościach typograficznych oferowanych przez InDesigna
• Wyczerpujące omówienie funkcji makro- i mikrotypograficznych
• Przejrzyste, przekonujące wyjaśnienia, jak i dlaczego warto tworzyć dobrą typografię

Nigel French jest projektantem graficznym, fotografikiem i wykładowcą w dziedzinie oprogramowania graficznego, zamieszkałym w Brighton w Anglii.

InDesign Type to niezbędna pomoc dla każdego, kto pracuje z tekstem. Przyjazny ton i styl autora pozwala łatwo przyswoić sobie podstawy sztuki typograficznej, jednocześnie ukazując sposoby posługiwania się całym bogactwem funkcji typograficznych w InDe-signie.

Bez względu na poziom umiejętności, każdy projektant potrzebuje egzemplarza InDesign i tekst na półce blisko komputera.

Wśród wszystkich książek omawiających podobną tematykę pisarstwo Nigela jest najbardziej precyzyjne, przejrzyste i przekonujące.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 70,19zł

InDesign i tekst Profesjonalna typografia w Adobe InDesign Wydanie IV
Tytuł książki: "InDesign i tekst Profesjonalna typografia w Adobe InDesign Wydanie IV"
Autor: Nigel French
Wydawnictwo: Promise
Cena: 89.99zł 70.19zł
Klienci, którzy kupili „InDesign i tekst Profesjonalna typografia w Adobe InDesign Wydanie IV”, kupili także:

Podstawy konstrukcji maszyn Elementy podzespoły i zespoły maszyn i urządzeń, Włodzimierz Chomczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Nowoczesne aplikacje internetowe. MongoDB, Express, AngularJS, Node.js, Jeff Dickey, Wydawnictwo Helion

Niezbędnik karierowicza czyli jak zrobić błyskotliwą karierę w wielkim mieście, Agnieszka Wiącek, Wydawnictwo Onepress

Telewindykacja, czyli skuteczne odzyskiwanie należności przez telefon, Robert Rebizant, Wydawnictwo Onepress
<b>100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II</b>, <font color="navy">Susan Weinschenk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II, Susan Weinschenk, Wydawnictwo Helion

Zaufaj mi, jestem kłamcą Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami, Ryan Holiday, Wydawnictwo Onepress

Rewolucja Six Sigma Jak General Electric i inne przedsiębiorstwa zmieniły proces w zyski, George Eckes, Wydawnictwo MT Biznes

TED. Jak wygłosić mowę życia, Jeremey Donovan, Wydawnictwo Onepress

Go golf Trening z instruktorem na filmie DVD, Gavin Newsham, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami