Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Dodatki katalizatory i emulgatory w mieszankach mineralno-asfaltowych

Dodatki katalizatory i emulgatory w mieszankach mineralno-asfaltowych

63.00zł
53.55zł
Efekt wirusowy w biznesie Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek 44.90zł
Efekt wirusowy w biznesie Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek

Tytuł: Efekt wirusowy w biznesie Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek
Autor: Jonah Berger
ISBN: 978-83-7746-624-7
Ilość stron: 232
Data wydania: 10/2013
Format: 14.1x21.8cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 44.90zł


SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ?

Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz.

Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych.

- Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych?
- Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy?
- I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność?

Jonah Berger, adiunkt na Wydziale Marketingu w Wharton School, przez kilka ostatnich lat szukał odpowiedzi na te pytania. Analizował przyczyny, dla których niektóre teksty publikowane na łamach dziennika „The New York Times” trafiają na listę artykułów najczęściej przesyłanych mailem, sprawdzał, dlaczego niektóre produkty stają się tematem rozmów, oraz to, w jaki sposób społeczny wpływ kształtuje nasze gusta.

W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube.

Książka Efekt wirusowy zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera.

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce Efekt wirusowy znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje i reklamy będą się rozprzestrzeniać.

Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.

Efekt wirusowy w biznesie Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Efekt wirusowy w biznesie Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek”, kupili także:
<b>Podstawy fizyki atomu Wydanie II</b>, <font color="navy">Zofia Leś</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy fizyki atomu Wydanie II, Zofia Leś, Wydawnictwo Naukowe PWN

HTML5 Podręcznik programisty, Chuck Hudson, Tom Leadbetter, Wydawnictwo Helion

Gaźniki motocyklowe, Rafał Dmowski, Wydawnictwo WKiŁ

Rachunkowość zarządcza zorientowana na projekty, Marcin Klinowski, Wydawnictwo CEDEWU

Zasady rachunkowości Zbiór rozwiązań, Teresa Bartel, Jolanta Chałupczak, Ewa Potulska, Katarzyna Stec, Wydawnictwo ODDK

Mosty łukowe - dzieła kultury. Projektowanie, budowa, utrzymanie, Praca Zbiorowa, Wydawnictwo DWE

Zarządzanie projektami IT Wydanie III, Joseph Phillips, Wydawnictwo Helion

Controlling w pytaniach i odpowiedziach Praktyczne narzędzia dla controllera, Stanisław Woźniak, Wydawnictwo Infor Grupa

Ali Cremer U-333, Fritz Brustat-Naval, Wydawnictwo Finna

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami