Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Podstawy teoretyczne technologii chemicznej

Podstawy teoretyczne technologii chemicznej

110.25zł
89.30zł
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców 49.00zł 36.75zł
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców

Tytuł: Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców
Autor: Norbert Oruba
ISBN: 9788383223773
Ilość stron: 216
Data wydania: 04/2023
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł


W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało!

Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia treści w sposób atrakcyjny dla odbiorcy.

Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ― zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje.

Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom.

Czytaj, pisz, angażuj, buduj relacje, sprzedawaj.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców
Tytuł książki: "Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców"
Autor: Norbert Oruba
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców”, kupili także:

Smog w Polsce Przyczyny skutki przeciwdziałanie, Piotr Kleczkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

W czwartym wymiarze Gdy niemożliwe staje się rzeczywistością, Jaime T. Licauco, Wydawnictwo Septem

OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część II, Przemysław Kiciak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Strategiczne podejście do działania w social mediach</b>, <font color="navy">Anna Ledwoń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Strategiczne podejście do działania w social mediach, Anna Ledwoń, Wydawnictwo Onepress

Programowanie strukturalne Trendy programowania Wykłady z informatyki, Witold Malina , Piotr Mironowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rachunek kosztów i wyników w przedsiębiorstwie Zbiór zadań z rozwiązaniami, Jerzy Kuchmacz, Wydawnictwo Difin

Sztuczki i triki w Windows XP/Vista, Adam Józefiok, Wydawnictwo Helion

Pomiary elektryczne i elektroniczne Podręcznik do kształcenia w zawodach: elektryk, technik elektryk Kwalifikacja EE.05, Michał Cedro , Daniel Wilczkowski, Wydawnictwo WKiŁ

Czas na ultra. Biegi górskie metodą Marcina Świerca, Marcin Świerc, Wydawnictwo Bezdroża

sobota, 27 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami