Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Mikroelektronika w pojazdach samochodowych. Informatory techniczne Bosch

Mikroelektronika w pojazdach samochodowych. Informatory techniczne Bosch

52.50zł
44.63zł
Badania marketingowe w małej firmie 34.90zł 26.18zł
Badania marketingowe w małej firmie

Autor: Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman

ISBN: 83-7361-896-1

Ilość stron: 184

Data wydania: 06/2005

Badania marketingowe są kluczowym elementem działania firmy, która chce znać oczekiwania klientów oraz bieżącą sytuację na rynku. Dostarczają informacji niezbędnych do wprowadzenia na rynek nowego produktu, rozwijania istniejącego oraz planowania polityki cenowej. W większości przypadków badania marketingowe zlecane są wyspecjalizowanym przedsiębiorstwom, jednak koszty takich zleceń często przekraczają możliwości finansowe małych firm. Tymczasem podstawowe badanie marketingowe to nic innego jak tylko sformułowanie odpowiedniej ankiety, znalezienie właściwej grupy docelowej i prawidłowa analiza wyników.

"Badania marketingowe w małej firmie" to podręcznik przeznaczony dla właścicieli małych przedsiębiorstw, którzy chcą przeprowadzić badania marketingowe we własnym zakresie. Przedstawia wszystkie informacje związane z tym procesem - od wyboru odpowiedniej pory na badania, poprzez sposoby korzystania z istniejących danych i formułowanie pytań, aż po metody analizowania wyników zakończonych badań. W książce opisano również możliwości wykorzystania internetu do przeprowadzania badań marketingowych.

  • Cele badania rynku
  • Źródła informacji
  • Ustalanie kierunku badań
  • Korzystanie z różnych źródeł danych
  • Internetowe badanie rynku
  • Wybór przedmiotu badań
  • Konstruowanie ankiety
  • Analiza i interpretacja wyników
  • Metody planowania badań marketingowych

Dzięki tej książce dowiesz się, jak w prosty sposób przeprowadzić niezbędne badania rynku - dzięki nim wybierzesz taki kierunek, który doprowadzi Cię do sukcesu.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

Badania marketingowe w małej firmie
Tytuł książki: "Badania marketingowe w małej firmie"
Autor: Don Doman, Dell Dennison, Margaret Doman
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „Badania marketingowe w małej firmie”, kupili także:
<b>Czy można mnożyć pieniądze? Zdrowy rozsądek w nauczaniu matematyki</b>, <font color="navy">Danuta Zaremba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Czy można mnożyć pieniądze? Zdrowy rozsądek w nauczaniu matematyki, Danuta Zaremba, Wydawnictwo Helion

Podstawy przemian energetycznych Wydanie IV, Jacek Marecki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>C++ Intensywny kurs Szybkie wprowadzenie</b>, <font color="navy">Josh Lospinoso</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
C++ Intensywny kurs Szybkie wprowadzenie, Josh Lospinoso, Wydawnictwo Naukowe PWN

Baw się kodem! Twoja własna strona WWW. CoderDojo Nano, Clyde Hatter, CoderDojo, Wydawnictwo Helion

Real World Adobe InDesign CS3 Edycja polska, Olav Martin Kvern, David Blatner, Wydawnictwo Helion

OpenCV 3. Komputerowe rozpoznawanie obrazu w C++ przy użyciu biblioteki OpenCV, Adrian Kaehler, Gary Bradski, Wydawnictwo Helion

Symbioza i parki ekoprzemysłowe, Andrzej Doniec, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Pomiar dokonań Od wyniku finansowego do Balanced Scorecard, Jan Michalak, Wydawnictwo Difin

Z korzyścią dla wszystkich Historia firmy RE/MAX i płynąca z niej lekcja, Phil Harkins, Keith Hollihan, Dave Liniger, Wydawnictwo Onepress

sobota, 27 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami