Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Edycja genów Władza nad ewolucją

Edycja genów Władza nad ewolucją

45.00zł
36.45zł
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają Jak zbudować kreatywną firmę 39.00zł
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają Jak zbudować kreatywną firmę

Autor: Robert I. Sutton

ISBN: 978-83-246-1262-8

Ilość stron: 280

Data wydania: 02/2008

Świat opiera się na regułach, a postęp na ich łamaniu. Stare i sprawdzone praktyki zarządzania i kierowania ludźmi są… przede wszystkim stare. Nigdzie Cię nie doprowadzą, co najwyżej z powrotem dojdziesz do punktu wyjścia.

Jeśli jesteś menedżerem, który nie boi się podejmowania dziwacznych decyzji i może zgodzić się na ryzyko śmieszności, przed Tobą świetlana przyszłość. Nie mówimy tu o dokonywaniu niepopularnych i kontrowersyjnych wyborów. Mowa o wprowadzaniu w życie pomysłów, których inni nawet nie traktują poważnie. Czas na wielki przełom w życiu Twojej firmy.

Innowacyjność -- to wytrych otwierający potężne drzwi do Twojego sukcesu. Wiesz, że nie będzie łatwo. Musisz nauczyć się patrzeć na wszystko z zupełnie nowej perspektywy. Musisz zacząć rozważać decyzje sprzeczne ze zdrowym rozsądkiem, a na dodatek zdać sobie sprawę, że rezultaty nie będą widoczne od zaraz.

Jednak właśnie dlatego ludzie nazywają to "wyzwaniem". I dlatego mogą temu sprostać tylko osoby o silnej osobowości, przebojowe, twórcze i błyskotliwe. Decyzja należy do Ciebie. Chcesz zostać przodownikiem świata biznesu czy dalej gonić w piętkę?

Wypróbuj takie dziwaczne pomysły, jak:

  • zachęcanie ludzi do ignorowania współpracowników i sprzeciwiania się przełożonym,
  • zatrudnianie ludzi, których nie lubisz i w których towarzystwie źle się czujesz,
  • planowanie realizacji przedsięwzięć absurdalnych i niepraktycznych,
  • uczenie się wyłącznie na własnych błędach i ignorowanie dobrych rad,
  • nagradzanie sukcesów oraz porażek i karanie braku działania.

Rozdziały:

Część I Dlaczego zwariowane pomysły się sprawdzają? (7)

1. Dlaczego te pomysły się sprawdzają, choć wydają się zwariowane (9)

2. Czym tak w ogóle jest wyobraźnia? (33)

Część II Zwariowane pomysły (45)

3. Zatrudniajmy ludzi, którzy będą wolno się uczyć (kodeksu korporacyjnego), czyli zwariowany pomysł numer 1 (47)

4. Zatrudniajmy ludzi, z którymi nie czujemy się dobrze i których nie lubimy, czyli zwariowany pomysł numer 11/2 (59)

5. Zatrudniajmy ludzi, którzy (prawdopodobnie) nie będą nam potrzebni, czyli zwariowany pomysł numer 2 (67)

6. Wykorzystujmy rozmowy o pracę do zdobywania nowych pomysłów, a nie do sprawdzania nowych kandydatów, czyli zwariowany pomysł numer 3 (75)

7. Zachęcajmy ludzi do ignorowania przełożonych i współpracowników oraz do sprzeciwiania się im, czyli zwariowany pomysł numer 4 (83)

8. Znajdźmy kilku szczęśliwych ludzi i sprawmy, żeby ze sobą walczyli, czyli zwariowany pomysł numer 5 (105)

9. Nagradzajmy za sukcesy i porażki, wymierzajmy kary za brak działania, czyli zwariowany pomysł numer 6 (115)

10. Zdecydujmy się na zrobienie czegoś, co prawdopodobnie skończy się porażką, a następnie przekonajmy siebie i innych, że sukces jest pewny, czyli zwariowany pomysł numer 7 (127)

11. Pomyślmy o kilku absurdalnych i niepraktycznych rzeczach do zrobienia, a następnie zaplanujmy, jak je wykonać, czyli zwariowany pomysł numer 8 (139)

12. Unikaj, odwracaj uwagę i zanudzaj klientów, krytyków i wszystkich innych, którzy chcą mówić tylko o pieniądzach, czyli zwariowany pomysł numer 9 (155)

13. Nawet nie próbujmy uczyć się czegokolwiek od ludzi, którzy mówią, że się już uporali z problemami, jakie aktualnie nas dotykają, czyli zwariowany pomysł numer 10 (177)

14. Zapomnijmy o przeszłości, a szczególnie o sukcesach naszej firmy, czyli zwariowany pomysł numer 11 (185)

Część III Wprowadzanie zwariowanych pomysłów w życie (211)

15. Budowanie firm, w których innowacja jest stylem życia (213)

Zwariowane pomysły, które się sprawdzają Jak zbudować kreatywną firmę
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zwariowane pomysły, które się sprawdzają Jak zbudować kreatywną firmę”, kupili także:

Adobe Flash CS3/CS3 PL Professional Biblia, Robert Reinhardt, Snow Dowd, Wydawnictwo Helion

Prekariat Nowa niebezpieczna klasa, Guy Standing, Wydawnictwo Naukowe PWN

Teoria żeglowania Aerodynamika żagla, Czesław Marchaj, Wydawnictwo Alma-Press

Windows 8.1 PL Dla seniorów, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Podstawy makroekonomii w przykładach i zadaniach Wydanie II, Olczyk Magdalena, Kordalska Aleksandra, Lechman Ewa, Wydawnictwo CEDEWU

Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku, Dave Kerpen, Wydawnictwo Onepress

Elektroniczne układy wtryskowe silników wysokoprężnych, Tadeusz Janiszewski, Spiros Mavrantzas, Wydawnictwo WKiŁ

Gry komputerowe jako przedmiot prawa autorskiego, Ireneusz Matusiak, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Ład korporacyjny, Dorota Dobija, Izabela Koładkiewicz, Wydawnictwo Wolters Kluwer

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami