Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Wstęp do programowania sterowników PLC

Wstęp do programowania sterowników PLC

56.00zł
47.60zł
Zrozumieć marketing. Wydanie 2 59.00zł 44.25zł
Zrozumieć marketing. Wydanie 2

Tytuł: Zrozumieć marketing. Wydanie 2
Autor: Artur Jabłoński, Marek Piasek
ISBN: 9788328393097
Ilość stron: 272
Data wydania: 06/2022
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł


Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!

Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.

Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.

Dowiedz się, jak:
- Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług
- Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę
- Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową
- Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Zrozumieć marketing. Wydanie 2
Tytuł książki: "Zrozumieć marketing. Wydanie 2"
Autor: Artur Jabłoński, Marek Piasek
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Zrozumieć marketing. Wydanie 2”, kupili także:

CSS od podszewki, Keith J. Grant, Wydawnictwo Helion

CorelDRAW 2018 PL. Ćwiczenia praktyczne, Roland Zimek, Wydawnictwo Helion

Perswazja Sztuka pozytywnego wpływania na ludzi, James Borg, Wydawnictwo PWE

Programowalne układy przetwarzania sygnałów i informacji, Tadeusz Łuba, Wydawnictwo WKiŁ

E-sklep Jak stworzyć, wypromować, zacząć szybko zarabiać + CD, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Axel Springer

Nowoczesne czołgi, George Forty, Wydawnictwo Bellona

Zarządzanie ryzykiem w łańcuchu dostaw na rynku B2B, Grażyna Wieteska, Wydawnictwo Difin

C++ elementarz hakera, Michael Flenov, Wydawnictwo Helion
<b>Praktyka testowania Zeszyt ćwiczeń</b>, <font color="navy">Radosław Smilgin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Praktyka testowania Zeszyt ćwiczeń, Radosław Smilgin, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami