Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Mikrousługi Budowa i działanie Przewodnik po budowaniu architektury mikrousług

Mikrousługi Budowa i działanie Przewodnik po budowaniu architektury mikrousług

79.80zł
64.64zł
Zrozumieć marketing. Wydanie 2 59.00zł 44.25zł
Zrozumieć marketing. Wydanie 2

Tytuł: Zrozumieć marketing. Wydanie 2
Autor: Artur Jabłoński, Marek Piasek
ISBN: 9788328393097
Ilość stron: 272
Data wydania: 06/2022
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł


Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!

Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.

Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.

Dowiedz się, jak:
- Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług
- Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę
- Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową
- Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Zrozumieć marketing. Wydanie 2
Tytuł książki: "Zrozumieć marketing. Wydanie 2"
Autor: Artur Jabłoński, Marek Piasek
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Zrozumieć marketing. Wydanie 2”, kupili także:

Perswazja Droga do osiągania celów, Tom Gorman, Wydawnictwo Onepress

AIX - UNIX najwyższej klasy Administracja systemem, Sebastian Biedroń, Wydawnictwo NAKOM

Negocjacje dla bystrzaków Wydanie II, Michael C. Donaldson, David Frohnmayer, Wydawnictwo Onepress

Zasada postępu Małe zwycięstwa kluczem do radości, zaangażowania i kreatywności w pracy, Teresa Amabile, Steven Kramer, Wydawnictwo Onepress

Down Shift. Bez hamulców. Seria Driven, K. Bromberg, Wydawnictwo Editio

Wstęp do algebry Część 1 Podstawy algebry, Aleksiej I. Kostrikin, Wydawnictwo Naukowe PWN

Joga bez napinki, Dorota Mrówka, Wydawnictwo Sensus

Planeta Ziemia Wszechstronne kompendium wiedzy o kosmosie i naszej planecie, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Bellona

Animal Rationale Jak zwierzęta mogą nas inspirować? Rodzina, edukacja, biznes, Paweł Fortuna, Łukasz Bożycki, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami