Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Sprężyny metalowe

Sprężyny metalowe

49.00zł
Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami 39.90zł
Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami

Autor: Chet Holmes

ISBN: 978-83-621-9506-0

Ilość stron: 324

Data wydania: 09/2010

Chet Holmes został nazwany „najznakomitszym fachowcem Ameryki w dziedzinie rozwoju biznesu”. Jego pierwsza i podstawowa rada to: skup się! Zamiast próbować osiągnąć mistrzostwo w czterech tysiącach strategii, skoncentruj się na garstce niezbędnych umiejętności, które silnie wpłyną na przekształcenie twojej firmy.

Zbyt wielu menedżerów łapie się każdej nowej tendencji, lecz nie potrafi przy żadnej wytrwać. Zamiast tego, mówi Holmes, skup się na dwunastu istotnych dziedzinach doskonałości – po jednej na raz – i ćwicz się w nich nieustannie z żelazną dyscypliną.

Zarządzanie sprzedażą pokazuje, jak zharmonizować i wyszlifować właściwie każdy aspekt działalności biznesowej, poświęcając zaledwie godzinę tygodniowo każdej znaczącej dziedzinie, którą chcesz udoskonalić. Tak jak zawodnik tenisa, który ćwiczy kilka godzin tygodniowo same bekhendy, aby osiągnąć mistrzostwo w grze, tak i ty możesz dzięki systematycznej pracy poprawić stan każdej kluczowej dziedziny interesów.

Holmes proponuje sprawdzone strategie:
• Zarządzania: naucz ludzi, jak pracować mądrzej, nie ciężej
• Marketingu: uzyskaj większy oddźwięk za sprawą strony internetowej, reklamy, targów i public relations
• Sprzedaży: doprowadź do doskonałości każdą akcję sprzedaży pracując nad sprzedażą, nie tylko w sprzedaży

Rozdziały:
Wstęp: gdy słowa to za mało

1. Sekrety zarządzania czasem miliarderów
Jak zwiększyć wydajność do maksimum i pomóc pracownikom osiągnąć to samo

2. Podwyższanie standardów i wprowadzanie regularnych szkoleń
Zreorganizuj swoje przedsiębiorstwo, by działało jak doskonale nastrojony instrument

3. Przeprowadzanie efektywnych spotkań
Jak pracować razem, by udoskonalić każdy obszar firmy dzięki warsztatom

4. Zostań błyskotliwym strategiem
Jak sprawić, by każdy twój ruch oddziaływał dziewięciokrotnie silniej

5. Angaż gwiazdorów
Jak przyspieszyć wzrost firmy, korzystając z wysokooktanowych talentów w każdej dziedzinie

6. Sztuka zdobywania najlepszych nabywców
Najszybszy i najtańszy sposób na zwiększenie sprzedaży

7. Siedem zasad marketingu
Turbodoładowanie każdego elementu najwżniejszych działań marketingowych

8. Wzrok kupi wszystko
Przyciągnij i zjednaj sobie więcej klientów, korzystając z przykuwających uwagę środków wizualnych. Największe błędy popełniane podczas prezentacji

9. Sedno zdobywania najlepszych kupców
Krok po kroku - taktyki prowadzenia interesów z wymarzonymi klientami

10. Umiejętność sprzedaży
Im głębiej drążysz, tym więcej sprzedasz

11. Podtrzymywanie kontaktu i umiejętność przywiązywania do siebie klienta
Jak zatrzymać klienta na zawsze i istotnie zwiększyć zyski

12. Cała naprzód!
Wyznaczanie celów, pomiar wydajności, uruchomienie planu doskonałego

Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami”, kupili także:

Budżetowanie jako narzędzie rachunkowości zarządczej, Edyta Duda-Piechaczek, Wydawnictwo Onepress

Rejestr Windows Vista Praktyczne przykłady, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion
<b>Testowanie kodu z React Testing Library. Jak tworzyć testy, które będą proste w utrzymaniu i modyfikacji</b>, <font color="navy">Scottie Crump</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Testowanie kodu z React Testing Library. Jak tworzyć testy, które będą proste w utrzymaniu i modyfikacji, Scottie Crump, Wydawnictwo Helion
<b>DevOps w praktyce. Wdrażanie narzędzi Terraform, Azure DevOps, Kubernetes i Jenkins. Wydanie II</b>, <font color="navy">Mikael Krief</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
DevOps w praktyce. Wdrażanie narzędzi Terraform, Azure DevOps, Kubernetes i Jenkins. Wydanie II, Mikael Krief, Wydawnictwo Helion

Układy mikroprocesorowe, Ryszard Krzyżanowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów Część 1 Kwalifikacja AU.31 Technik spedytor, Adam Kautsch, Wydawnictwo WKiŁ

Technologie radia kognitywnego, Hanna Bogucka, Wydawnictwo Naukowe PWN

Prezentacje Jak wywołać najlepsze wrażenie, Thomas Wieke, Wydawnictwo Onepress

Rachunek zysków i strat, Irena Kondratowicz-Garbarska, Wydawnictwo PWE

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami