Autor: Chet Holmes
ISBN: 978-83-621-9506-0
Ilość stron: 324
Data wydania: 09/2010
Chet Holmes został nazwany „najznakomitszym fachowcem Ameryki w dziedzinie rozwoju biznesu”. Jego pierwsza i podstawowa rada to: skup się! Zamiast próbować osiągnąć mistrzostwo w czterech tysiącach strategii, skoncentruj się na garstce niezbędnych umiejętności, które silnie wpłyną na przekształcenie twojej firmy.
Zbyt wielu menedżerów łapie się każdej nowej tendencji, lecz nie potrafi przy żadnej wytrwać. Zamiast tego, mówi Holmes, skup się na dwunastu istotnych dziedzinach doskonałości – po jednej na raz – i ćwicz się w nich nieustannie z żelazną dyscypliną.
Zarządzanie sprzedażą pokazuje, jak zharmonizować i wyszlifować właściwie każdy aspekt działalności biznesowej, poświęcając zaledwie godzinę tygodniowo każdej znaczącej dziedzinie, którą chcesz udoskonalić. Tak jak zawodnik tenisa, który ćwiczy kilka godzin tygodniowo same bekhendy, aby osiągnąć mistrzostwo w grze, tak i ty możesz dzięki systematycznej pracy poprawić stan każdej kluczowej dziedziny interesów.
Holmes proponuje sprawdzone strategie: • Zarządzania: naucz ludzi, jak pracować mądrzej, nie ciężej • Marketingu: uzyskaj większy oddźwięk za sprawą strony internetowej, reklamy, targów i public relations • Sprzedaży: doprowadź do doskonałości każdą akcję sprzedaży pracując nad sprzedażą, nie tylko w sprzedaży
Rozdziały: Wstęp: gdy słowa to za mało
1. Sekrety zarządzania czasem miliarderów Jak zwiększyć wydajność do maksimum i pomóc pracownikom osiągnąć to samo
2. Podwyższanie standardów i wprowadzanie regularnych szkoleń Zreorganizuj swoje przedsiębiorstwo, by działało jak doskonale nastrojony instrument
3. Przeprowadzanie efektywnych spotkań Jak pracować razem, by udoskonalić każdy obszar firmy dzięki warsztatom
4. Zostań błyskotliwym strategiem Jak sprawić, by każdy twój ruch oddziaływał dziewięciokrotnie silniej
5. Angaż gwiazdorów Jak przyspieszyć wzrost firmy, korzystając z wysokooktanowych talentów w każdej dziedzinie
6. Sztuka zdobywania najlepszych nabywców Najszybszy i najtańszy sposób na zwiększenie sprzedaży
7. Siedem zasad marketingu Turbodoładowanie każdego elementu najwżniejszych działań marketingowych
8. Wzrok kupi wszystko Przyciągnij i zjednaj sobie więcej klientów, korzystając z przykuwających uwagę środków wizualnych. Największe błędy popełniane podczas prezentacji
9. Sedno zdobywania najlepszych kupców Krok po kroku - taktyki prowadzenia interesów z wymarzonymi klientami
10. Umiejętność sprzedaży Im głębiej drążysz, tym więcej sprzedasz
11. Podtrzymywanie kontaktu i umiejętność przywiązywania do siebie klienta Jak zatrzymać klienta na zawsze i istotnie zwiększyć zyski
12. Cała naprzód! Wyznaczanie celów, pomiar wydajności, uruchomienie planu doskonałego
Zarządzanie sprzedażą Praktyki najlepszych Najskuteczniejsze metody sprzedaży i budowania więzi z klientami --- Pozycja niedostępna.---
|