Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training kit 70-620 Konfigurowanie klientów systemu Windows Vista Egzamin MCTS 70-620

Training kit 70-620 Konfigurowanie klientów systemu Windows Vista Egzamin MCTS 70-620

103.95zł
88.36zł
Zarządzanie relacjami z klientem CRM a postępowanie nabywców na rynku usług 39.00zł
Zarządzanie relacjami z klientem CRM a postępowanie nabywców na rynku usług

Autor: Wioletta Wereda

ISBN: 978-83-7641-017-3

Ilość stron: 216

Data wydania: 03/2009

W książce przedstawiono procedury zarządzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia wartości przedsiębiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarządzania relacjami oraz proponuje konstrukcję wzorcowego modelu.

Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzależnionych m.in. od wzorów i stylów zachowań nabywców.

Istotne w pracy są aspekty dydaktyczne, związane z prze­kazem wiedzy na temat koncepcji CRM, dzięki którym problematyka ta może być lepiej zrozumiana. Zagadnienie zarządzania relacjami z klientem ma duże znaczenie zarówno teoretyczne, jak i praktyczne – zwłaszcza dla efektywnego i konkurencyjnego rozwoju polskich przedsiębiorstw
w sektorach o charakterze usługowym.

Podjęty przez autorkę dyskurs prowadzi do kreowania nowych form współpracy przedsiębiorstw usługowych z klientami poprzez kształtowanie modelu nowego lojalnego konsumenta usług.

Rozdziały:

Rozdział 1. Charakterystyka i terminologia marketingu relacji
1.1. Tradycyjny a nowoczesny marketing
1.2. Krótka historia marketingu relacji
1.3. Definicje i modele marketingu relacji
1.4. Otoczenie marketingowe w przedsiębiorstwie
1.5. Znaczenie relacji firmy z klientem w miejscu transakcji
1.6. Zadowolenie klienta oraz wartość dla klienta – podstawowa charakterystyka
1.7. Pytania i zagadnienia do dyskusji oraz zalecana literatura

Rozdział 2. Zarządzanie relacjami z klientem jako nowa koncepcja funkcjonowania firmy usługowej
2.1. Specyfika usług i ich wdrożenia marketingowe
2.2. Tworzenie strategicznych więzi z klientami poprzez CRM
2.3. Kluczowe elementy efektywnego CRM
2.4. Czynniki wpływające na pogłębianie zarządzania relacjami z klientem w firmie usługowej
2.5. Rola pojawiających się nowoczesnych koncepcji zarządzania relacjami z klientem we współczesnym świecie biznesu
2.6. Pytania i zagadnienia do dyskusji oraz zalecana literatura

Rozdział 3. Analiza postępowania nabywców na rynku usług
3.1. Wpływ czynników otoczenia na zachowania nabywców
3.2. Proces podejmowania decyzji o zakupie usługi – charakterystyka
3.3. Nabywcy i ich wartość dla firmy
3.4. Charakterystyka nowych związków nabywcy z firmą oraz cyklu życia klienta na rynku
3.5. Pytania i zagadnienia do dyskusji oraz zalecana literatura

Rozdział 4. Istotne czynniki determinujące działalność firm telefonii komórkowej na rynku usług w Polsce – studium przypadku na przykładzie badań własnych
4.1. Analiza rynku telekomunikacyjnego w Polsce
4.2. Czynniki ekonomiczne określające bazowe działania firm na rynku
4.3. Jakość usługi a zmiany trendów społecznych wśród klientów  - czynniki społeczne
4.4. Tradycyjny marketing a orientacja na klienta – czynniki organizacyjno-zarządcze
4.5. Personalna polityka pracownicza oraz poprawna komunikacja jako elementy wpływające na lojalność konsumentów – czynniki informacyjne
4.6. Próba sformułowania modelu CRM w firmach telefonii komórkowej
4.7. Propozycje poprawy zarządzania relacjami z klientem w firmach telefonii komórkowej w Polsce na podstawie badań empirycznych
4.8. Pytania i zagadnienia do dyskusji oraz zalecana literatura

Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków

Zarządzanie relacjami z klientem CRM a postępowanie nabywców na rynku usług
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie relacjami z klientem CRM a postępowanie nabywców na rynku usług”, kupili także:

Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Miękka oprawa Tom 2 Wydanie XVI, Włodzimierz Starosolski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wykłady o obliczeniach R. Feynman, Richard P. Feynman, Wydawnictwo Prószyński
<b>Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III</b>, <font color="navy">Andrzej Jacek Blikle</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III, Andrzej Jacek Blikle, Wydawnictwo Onepress

Dlaczego mnie nie rozumiecie? Poznaj 8 barier w komunikacji i pokonaj je, Kevin Hogan, Ron Stubbs, Wydawnictwo Onepress

NewConnect - nowa szansa na duże zyski Wydanie II, Adam Jagielnicki, Wydawnictwo Onepress

Marketing 3.0, Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Wydawnictwo MT Biznes

Żyj lepiej, kochaj mądrzej Jak uwolnić się od przeszłości, cieszyć się teraźniejszością i tworzyć idealną przyszłość, by Philip G. Zimbardo and Rosemary K.M. Sword, Wydawnictwo Naukowe PWN

75 sposobów na statystykę Jak zmierzyć świat i wygrać z prawdopodobieństwem, Bruce Frey, Wydawnictwo Helion

To jest napad! Czyli kawałek nieznanej historii Ameryki, Marek Wałkuski, Wydawnictwo Editio

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami