Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

79.00zł
Zarządzanie relacjami z klientem CRM a postępowanie nabywców na rynku usług 39.00zł
Zarządzanie relacjami z klientem CRM a postępowanie nabywców na rynku usług

Autor: Wioletta Wereda

ISBN: 978-83-7641-017-3

Ilość stron: 216

Data wydania: 03/2009

W książce przedstawiono procedury zarządzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia wartości przedsiębiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarządzania relacjami oraz proponuje konstrukcję wzorcowego modelu.

Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzależnionych m.in. od wzorów i stylów zachowań nabywców.

Istotne w pracy są aspekty dydaktyczne, związane z prze­kazem wiedzy na temat koncepcji CRM, dzięki którym problematyka ta może być lepiej zrozumiana. Zagadnienie zarządzania relacjami z klientem ma duże znaczenie zarówno teoretyczne, jak i praktyczne – zwłaszcza dla efektywnego i konkurencyjnego rozwoju polskich przedsiębiorstw
w sektorach o charakterze usługowym.

Podjęty przez autorkę dyskurs prowadzi do kreowania nowych form współpracy przedsiębiorstw usługowych z klientami poprzez kształtowanie modelu nowego lojalnego konsumenta usług.

Rozdziały:

Rozdział 1. Charakterystyka i terminologia marketingu relacji
1.1. Tradycyjny a nowoczesny marketing
1.2. Krótka historia marketingu relacji
1.3. Definicje i modele marketingu relacji
1.4. Otoczenie marketingowe w przedsiębiorstwie
1.5. Znaczenie relacji firmy z klientem w miejscu transakcji
1.6. Zadowolenie klienta oraz wartość dla klienta – podstawowa charakterystyka
1.7. Pytania i zagadnienia do dyskusji oraz zalecana literatura

Rozdział 2. Zarządzanie relacjami z klientem jako nowa koncepcja funkcjonowania firmy usługowej
2.1. Specyfika usług i ich wdrożenia marketingowe
2.2. Tworzenie strategicznych więzi z klientami poprzez CRM
2.3. Kluczowe elementy efektywnego CRM
2.4. Czynniki wpływające na pogłębianie zarządzania relacjami z klientem w firmie usługowej
2.5. Rola pojawiających się nowoczesnych koncepcji zarządzania relacjami z klientem we współczesnym świecie biznesu
2.6. Pytania i zagadnienia do dyskusji oraz zalecana literatura

Rozdział 3. Analiza postępowania nabywców na rynku usług
3.1. Wpływ czynników otoczenia na zachowania nabywców
3.2. Proces podejmowania decyzji o zakupie usługi – charakterystyka
3.3. Nabywcy i ich wartość dla firmy
3.4. Charakterystyka nowych związków nabywcy z firmą oraz cyklu życia klienta na rynku
3.5. Pytania i zagadnienia do dyskusji oraz zalecana literatura

Rozdział 4. Istotne czynniki determinujące działalność firm telefonii komórkowej na rynku usług w Polsce – studium przypadku na przykładzie badań własnych
4.1. Analiza rynku telekomunikacyjnego w Polsce
4.2. Czynniki ekonomiczne określające bazowe działania firm na rynku
4.3. Jakość usługi a zmiany trendów społecznych wśród klientów  - czynniki społeczne
4.4. Tradycyjny marketing a orientacja na klienta – czynniki organizacyjno-zarządcze
4.5. Personalna polityka pracownicza oraz poprawna komunikacja jako elementy wpływające na lojalność konsumentów – czynniki informacyjne
4.6. Próba sformułowania modelu CRM w firmach telefonii komórkowej
4.7. Propozycje poprawy zarządzania relacjami z klientem w firmach telefonii komórkowej w Polsce na podstawie badań empirycznych
4.8. Pytania i zagadnienia do dyskusji oraz zalecana literatura

Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków

Zarządzanie relacjami z klientem CRM a postępowanie nabywców na rynku usług
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie relacjami z klientem CRM a postępowanie nabywców na rynku usług”, kupili także:

Siła dla ludu! Sekrety rosyjskiego treningu siłowego, Pavel Tsatsouline, Wydawnictwo AHA

Czujniki w pojazdach samochodowych, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Jak ułożyć każdą sześcienną kostkę Rubika?</b>, <font color="navy">Andrzej Lang</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Jak ułożyć każdą sześcienną kostkę Rubika?, Andrzej Lang, Wydawnictwo EXIT

Bieganie metodą Danielsa, Jack Daniels, Wydawnictwo Inne Spacery

Materiały wybuchowe emulsyjne, Maranda Andrzej, Gołąbek Barbara, Kasperski Johann, Wydawnictwo WNT

Psychologia transportu i bezpieczeństwa ruchu drogowego, Jadwiga Bąk, Dorota Bąk-Gajda, Wydawnictwo Difin

Krąg miłości Dalajlamy Droga do osiągnięcia jedności ze światem, Dalajlama, Wydawnictwo Onepress

Pies na diecie BARF. Zdrowe i naturalne jedzenie dla Twojego pupila, Małgorzata Olejnik, Wydawnictwo Septem

JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie, Andy Hunt, Dave Thomas, Wydawnictwo Helion

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami