Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Zarządzanie jakością usług 49.00zł
Zarządzanie jakością usług

Tytuł: Zarządzanie jakością usług
Autor: Wiesław Urban
ISBN: 978-83-01-19897-8
Ilość stron: 166
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.00zł


Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji.

Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży.

Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie.

Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.

Zarządzanie jakością usług
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie jakością usług”, kupili także:

Inżynieria ruchu drogowego Teoria i praktyka, Stanisław Gaca, Wojciech Suchorzewski, Marian Tracz, Wydawnictwo WKiŁ

Instrukcja podatkowego rozliczania działalności inwestycyjnej i remontowej z wzorami dokumentów, Anna Wyrzykowska, Wydawnictwo ODDK

Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo, Alexander Halavais, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sztuka bycia atrakcyjnym Sekrety osobistego magnetyzmu Wydanie 2, Kevin Hogan, Mary Lee Labay, Jack Swaney, Wydawnictwo Onepress
<b>TinyML. Wykorzystanie TensorFlow Lite do uczenia maszynowego na Arduino i innych mikrokontrolerach</b>, <font color="navy">Pete Warden, Daniel Situnayak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
TinyML. Wykorzystanie TensorFlow Lite do uczenia maszynowego na Arduino i innych mikrokontrolerach, Pete Warden, Daniel Situnayak, Wydawnictwo Helion

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Wydanie 2, Wojciech Kyciak, Wydawnictwo Helion

Potęga jednej godziny Jak udoskonalić swoje życie, Dave Lakhani, Wydawnictwo Onepress

Tworzenie stron WWW Ilustrowany przewodnik Wydanie 2, Aleksandra Tomaszewska, Wydawnictwo Helion

Biegi przełajowe. Trening metodą Gallowaya, Jeff Galloway, Wydawnictwo Septem

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami