Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Zarządzanie projektami » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Jak nauczyć teorii względności swojego psa

Jak nauczyć teorii względności swojego psa

42.00zł
33.60zł
Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne 59.00zł 44.25zł
Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne

Tytuł: Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
Tytuł oryginalny Inspired: How to Create Tech Products Customers Love
Autor: Marty Cagan
ISBN: 9788328374171
Ilość stron: 304
Data wydania: 06/2021
Oprawa: Miękka
Format: 164x239
Wydawnictwo: Helion
Cena: 59.00zł 44.25zł


Historia zna przykłady produktów, które odniosły niewiarygodny sukces i do dziś są zwane kultowymi. Można też wskazać projekty, które, zdawałoby się, były skazane na zwycięstwo, a jednak zaliczyły spektakularną porażkę. Co decyduje o losie nowego produktu? Jak stworzyć coś wybitnego, co przyniesie firmie pozycję rynkowego lidera?

Początki wydają się oczywiste: trzeba odkryć coś, co jest wartościowe, użyteczne i wykonalne. Bez tego nie można oczekiwać powodzenia. Nawet jednak najlepsze pomysły mogą się okazać klapą przy niewłaściwym zarządzaniu nowym projektem. Za każdym świetnym produktem stoi ktoś, kto godzi sprzeczne interesy i wykonuje tytaniczną pracę.

Ta książka jest przeznaczona dla menedżerów produktów technologicznych. Pozwala na zdobycie, ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy o problemach i wyzwaniach specyficznych dla tworzenia rozwiązań opartych na technologii.

Znalazło się w niej mnóstwo wskazówek pozwalających na budowanie wysoce elastycznych i wydajnych zespołów i wypracowanie efektywnej kultury organizacji. Nie zabrakło praktycznych porad z dziedziny zarządzania produktem, popartych dziesiątkami przykładów z działalności liderów branży. Dogłębnie wyjaśniono techniki i zasady różnych aspektów testowania nowych produktów.

Dzięki tej przystępnej, angażującej czytelnika publikacji stworzenie produktu wzbudzającego zachwyt użytkowników okaże się o wiele łatwiejsze.

Najważniejsze zagadnienia:
• wybór właściwego rozwiązania produktowego
• cechy udanych produktów, które mają szansę na sukces
• błędy projektowe i przyczyny porażek
• pogodzenie sprzecznych wymagań wszystkich zainteresowanych nowym produktem
• metodyka Agile w środowisku produktu komercyjnego

Stwórz wybitny produkt i ciesz się sukcesem.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
Tytuł książki: "Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne"
Autor: Marty Cagan
Wydawnictwo: Helion
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne”, kupili także:

Ciemna materia i dinozaury, Lisa Randall, Wydawnictwo Prószyński

Algorytmy PWN, Sanjoy Dasgupta, Christos Papadimitriou, Umesh Vazirani, Wydawnictwo Naukowe PWN

Feynmana wykłady z fizyki Zbiór zadań, Richard P. Feynman, Robert B. Leighton, Matthew Sands, Wydawnictwo Naukowe PWN

Encyklopedia uzbrojenia, Ian V. Hogg, Wydawnictwo Bellona

JavaScript wprowadzenie, Shelley Powers, Wydawnictwo Helion

Zaufaj mi, jestem kłamcą Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami, Ryan Holiday, Wydawnictwo Onepress

Świadome i nieświadome przetwarzanie emocji w mózgu Modelowanie w ramach teorii detekcji sygnałów, Remigiusz Szczepanowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Narciarstwo od amatorów do zawodowców + DVD, Marcin Szafrański, Maciej Bydliński, Wydawnictwo Bosz

Rachunkowość zarządcza Wydanie II, Alicja Anna Jaruga, Przemysław Kabalski, Anna Szychta, Wydawnictwo Wolters Kluwer

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami