Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Rachunkowość » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Wycena przedsiębiorstwa Od teorii do praktyki 74.90zł 59.92zł
Wycena przedsiębiorstwa Od teorii do praktyki

Tytuł: Wycena przedsiębiorstwa Od teorii do praktyki
Autor: M. Panfil, A. Szablewski
ISBN: 978-83-7561-133-5
Ilość stron: 688
Data wydania: 10/2011
Oprawa: Twarda
Format: 23.5x16.5cm
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 74.90zł 59.92zł


Wycena przedsiębiorstwa jest nierozerwalnie związana z dążeniem do maksymalizacji jego wartości. Celem spółki jest pomnażanie kapitałów własnych, co wymaga sformułowania i wdrażania długoterminowej strategii budowania jej wartości. Podstawowe znaczenie ma przy tym ekonomiczna wartość przedsiębiorstwa, przez którą rozumiemy jego zdolność do generowania wolnej gotówki. Akcent jest zatem położony na przyszłość, a nie na przeszłość, oraz na realne przychody, a nie zysk księgowy.

Celem książki jest prezentacja teorii, modeli i metod wyceny w powiązaniu z praktyką wyceny spółek kapitałowych. Rozważania rozpoczynamy od szczegółowego przedstawienia różnych ujęć i rodzajów kategorii wartości − od historyczno-filozoficznych po ekonomiczne.

Historia i współczesność skłania do konkluzji, iż wycena jest zarówno teorią (jako jedna z wyjściowych i najważniejszych części Value Based Management), jak i sztuką opartą na doświadczeniu i intuicji wyceniających. Trzeba jednak mieć pełną świadomość, że zastosowanie nawet najlepszych teorii, metod i narzędzi nie musi (zwłaszcza w krótkim okresie) odzwierciedlać rzeczywistej wyceny rynkowej danych aktywów.

Książka jest zbiorem tekstów, które wszystkie razem i każdy z osobna są znakomitym przykładem łączenia wysokiej, wnikliwej fachowości z umiejętnością zaciekawienia odbiorcy. Jest to dzieło zarówno naukowe, jak i w najlepszym tego słowa znaczeniu popularne. Przedstawia panoramę zagadnień, których znajomość i zrozumienie ułatwia odnajdywanie się w coraz bardziej skomplikowanych realiach globalnej gospodarki. Inwestorzy giełdowi znajdą w tej książce inspiracje dla własnej refleksji na temat podstaw kształtowania się wartości przedsiębiorstw i z pewnością bogatą wiedzę pozwalającą im krytycznie oceniać własne decyzje inwestycyjne.

Książka zawiera w 24 rozdziałach cenne informacje, które każdemu menedżerowi dają asumpt do poszukiwania wartości w swoim przedsiębiorstwie. Teoria, a zwłaszcza podane przykłady praktyczne wzbogacają prezentowane zagadnienia, które przedstawione w przystępny sposób stanowią doskonałe kompendium wiedzy dla studentów, pracowników naukowych, a także praktyków.

Z chęcią sięgam do tej publikacji, aby zgłębić swoją wiedzę w zakresie wyceny oczekiwań inwestorów czy też określenia wpływu wartości klienta na wartość zarządzanego przedsiębiorstwa. Zwłaszcza podane modele opcji rzeczywistych mogą być w większym stopniu wykorzystywane w wycenie przedsiębiorstw w branży surowcowej.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 59,92zł

Wycena przedsiębiorstwa Od teorii do praktyki
Tytuł książki: "Wycena przedsiębiorstwa Od teorii do praktyki"
Autor: M. Panfil, A. Szablewski
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 74.90zł 59.92zł
Klienci, którzy kupili „Wycena przedsiębiorstwa Od teorii do praktyki”, kupili także:

Ujęcia z bliska Kreatywna fotografia, Harold Davis, Wydawnictwo Helion

Lampa błyskowa bez tajemnic, Bryan Peterson, Wydawnictwo GALAKTYKA

Analiza i prognozowanie szeregów czasowych Praktyczne wprowadzenie na bazie środowiska R, Adam Zagdański, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jugosławia. Rozsypana układanka, Beata i Paweł Pomykalscy, Wydawnictwo Bezdroża

Macromedia Flash 8 Professional księga eksperta, David Vogeleer, Wydawnictwo Helion

Świat w skali mikro. Wszystko o modelarstwie, Artur Wałachowski, Wydawnictwo Septem

Hydraulika urządzeń wodociągowych Tom 2, Czesław Grabarczyk, Wydawnictwo WNT

Technologia mechaniczna Podręcznik Część 1, Dillinger Josef, Heinzler Max, Dobler Hans-Dieter, Wydawnictwo REA

Strategia ostra jak pepperoni Jak konstruktywnie ukierunkować naturalną agresję, Jens Weidner, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami