Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Finanse » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Współczesne trendy w zarządzaniu i finansach 86.00zł
Współczesne trendy w zarządzaniu i finansach

Tytuł: Współczesne trendy w zarządzaniu i finansach
Autor: Marzena Godlewska, Piotr Szczepankowski
ISBN: 978-83-610-8677-2
Ilość stron: 390
Data wydania: 12/2010
Oprawa: Twarda
Format: 16.5x24.5cm
Wydawnictwo: Vizja Press&IT
Cena: 86.00zł


• Innowacyjność w zarządzaniu jako narzędzie kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstwa
• Metody Statystycznej Kontroli Jakości a auditing
• Rola motywacji w przedsiębiorstwie turystycznym
• Droga naNewConnect - od spółki prywatnej do publicznej
• Alokacja nadwyżek finansowych gospodarstw domowych w Polsce na tle wybranej jednostki sektora bankowego
• Efektywność inwestycji publicznych
• Zagrożeniazwiązane z zabezpieczeniem ryzyka walutowego przy użyciu instrumentów pochodnych Współczesne trendy w zarządzaniu i finansach
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Współczesne trendy w zarządzaniu i finansach”, kupili także:

Psychologia i życie Wydanie IV, Philip G. Zimbardo, Richard J. Gerrig, Wydawnictwo Naukowe PWN

Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść, Marty Neumeier, Wydawnictwo MT Biznes

Zwinne wytwarzanie oprogramowania Najlepsze zasady, wzorce i praktyki, Robert C. Martin, Wydawnictwo Helion

Słownik angielsko-polski PWN-Oxford, PWN-Oxford, Wydawnictwo Naukowe PWN

Cyfrowe przetwarzanie sygnałów w telekomunikacji, Tomasz Zieliński, Przemysław Korohoda, Roman Rumian, Wydawnictwo Naukowe PWN

Data science od podstaw. Analiza danych w Pythonie. Wydanie II, Joel Grus, Wydawnictwo Helion

Jak mądrze kupić mieszkanie, dom lub działkę. Poradnik praktyków, Agata Danowska , Bartosz Danowski, Wydawnictwo Onepress

Celność broni strzeleckiej Praktyczny poradnik Wydanie 2, Jerzy Ejsmont, Wydawnictwo WKiŁ

Drony dla początkujących. Konstrukcja i dostosowanie własnego quadcoptera, Terry Kilby, Belinda Kilby, Wydawnictwo Promise

czwartek, 19 września 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami