Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Dlaczego prawda jest piękna O symetrii w matematyce i fizyce

Dlaczego prawda jest piękna O symetrii w matematyce i fizyce

39.00zł
31.20zł
Współbrzmienie Znajdź wspólny jezyk z odbiorcami Twojej prezentacji 69.00zł 51.75zł
Współbrzmienie Znajdź wspólny jezyk z odbiorcami Twojej prezentacji

Tytuł: Współbrzmienie Znajdź wspólny jezyk z odbiorcami Twojej prezentacji
Autor: Nancy Duarte
ISBN: 978-83-246-3369-2
Ilość stron: 264
Data wydania: 01/2012
Oprawa: Miękka
Format: 230x230
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 69.00zł 51.75zł


Twórz prezentacje, które jeszcze długo będą rozbrzmiewać w sercach Twojej publicznośc.

Na początku było słowo. Kiedy odkryto jego perswazyjną moc, słowo zawładnęło masową wyobraźnią. Nieco później za sprawą prezentacji multimedialnych zostało ono wyparte przez obraz. Wyobraź sobie jednak, że Twoim głównym narzędziem prezentacji nie jest komputer, ale Ty sam i Twój werbalny przekaz.

Żadna inna forma komunikacji nie dorównuje potędze starannie dobranych i wypowiedzianych słów. Dorobek przedstawionych w tej książce wybitnych postaci jest tego najlepszym świadectwem. Dowiedz się, jak porwać publiczność - zawsze i wszędzie, nawet bez technicznych wspomagaczy.

Najwięksi mówcy potrafią wprowadzić publiczność w prawdziwy trans, oczarować ją i zdobyć jej niepodzielną uwagę. Jak to robią? Siła skutecznej prezentacji tkwi w doskonale poprowadzonej opowieści. Szybko przekonasz się, jak efektywna jest komunikacja biznesowa oparta na tej formie przekazu. Oryginalna i fascynująca książka Nancy Duarte pokaże Ci, jak przekształcić dowolną prezentację w porywającą przygodę.

Odkryjesz, jak zrozumieć publiczność, opracować przekonującą treść i przeciągnąć wszystkich na swoją stronę. Prezentacja jest potężnym narzędziem perswazji, a koncepcje wyrażane w formie opowieści dodatkowo wzmacniają jej moc. Teraz będziesz mógł osiągnąć taką biegłość w dziedzinie prezentacji, jakiej pozazdrościłby Ci sam Arystoteles.

  • Jak tworzyć angażujące i aktywizujące publiczność prezentacje?
  • Jak wykorzystać mity i filmy do tworzenia fascynujących opowieści?
  • Jak docierać do różnego typu odbiorców wśród swoich słuchaczy?
  • Jak budować treści motywujące i unikać przekazów demotywujących?
  • Jak wykluczać szumy komunikacyjne oraz być blisko odbiorcy?
  • Jak budować wypowiedzi, by były pełne merytorycznie i przekonujące?
  • Jak wygłaszać prezentacje, które zmieniają świat?

Rozdziały:

1. Czym jest współbrzmienie? (23)
Perswazja to siła (24)
Współbrzmienie rodzi przemianę (26)
Przemiany są zdrowe (28)
Prezentacje są nudne (30)
Bezbarwność (32)
Ludzie są ciekawi (34)
Same fakty nie wystarczają (36)
Opowieści przekazują sens (38)
Nie Ty jesteś bohaterem (40)
Publiczność jest bohaterem (42)
Zasada #1 (45)

2. Co wiemy z mitów i filmów (47)
Wykorzystaj właściwości opowieści (48)
Bez dramatu ani rusz (50)
Struktura opowieści (52)
Podróż Bohatera (54)
Przekroczenie progu (56)
Komunikacja (58)
Początek i zew przygody (60)
Środek: kontrast (62)
Wezwanie do czynu (64)
Zakończenie (66)
Co to jest miniwykres? (68)
Studium przypadku: Benjamin Zander (70)
Miniwykres Zandera (72)
Zasada #2 (75)

3. Zapoznaj się z bohaterem (77)
Jak znaleźć u nich oddźwięk? (78)
Posegmentuj publiczność (80)
Studium przypadku: Ronald Reagan (82)
Oto bohater (86)
Oto mentor (88)
Znajdź wspólny grunt (90)
Opieraj się na tym, co Was łączy (92)
Zasada #3 (95)

4. Wytycz drogę (97)
Przygotowania do podróży (98)
Wielka idea (100)
Rozplanuj podróż publiczności (102)
Przybory do rozrysowania planu podróży (104)
Bądź świadomy ryzyka (106)
Poradź sobie z oporem (108)
Przedstaw cenną nagrodę (110)
Studium przypadku: General Electric (112)
Zasada #4 (117)

5. Przekaż pełnowartościowe treści (119)
Groch z kapustą (120)
Nie tylko fakty się liczą (122)
Nie myśl za dużo (125)
Kontrast tworzy tok narracji (126)
Nadaj ideom sens (129)
Przywołuj historie z życia (130)
Przemień informacje w opowieści (132)
Studium przypadku: Cisco Systems (134)
Od danych do sensu (139)
Zabij swoje maleństwa (140)
Od pomysłu do przekazu (142)
Zasada #5 (145)

6. Struktura wyraża sens (147)
Skonstruuj strukturę (148)
Z sensem! (150)
Studium przypadku: Richard Feynman (152)
Miniwykres Feynmana (154)
Uporządkowane komunikaty oddziałują silniej (156)
Stwórz kontrast emocjonalny (158)
Kontrast stylu prezentowania (160)
Twoja opowieść na srebrnym ekranie (162)
Rekapitulacja procesu (164)
Zasada #6 (167)

7. Coś, co zapamiętają na długo (169)
Gwóźdź programu (170)
Studium przypadku: Michael Pollan (173)
Powtarzane slogany (174)
Inspirujące obrazy (176)
Studium przypadku: pastor John Ortberg (178)
Miniwykres Ortberga (180)
Studium przypadku: Rauch Foundation (182)
Studium przypadku: Steve Jobs (185)
Miniwykres Jobsa (186)
Zasada #7 (189)

8. Zawsze można zrobić coś lepiej (191)
Wzmocnij sygnał, zredukuj szum (192)
Dobre pierwsze wrażenie (194)
Nie wykładaj ze szczytu wieży (196)
Ceń sobie zwięzłość (198)
Oderwij się od slajdów (200)
Zrównoważ emocjonalność (202)
Urządź próbę dla szczerych krytyków (204)
Studium przypadku: doktor Markus Covert (206)
Studium przypadku: Leonard Bernstein (209)
Zasada #8 (213)

9. Zmień świat dookoła (215)
Niełatwo zmienić świat (216)
Wygłaszaj prezentacje, które zmienią świat (218)
Nie czyń zła (221)
Prezentacje Enronu w okresie załamania (222)
Zdobądź przewagę konkurencyjną (224)
Studium przypadku: Martin Luther King (226)
Miniwykres Kinga (236)
Studium przypadku: Martha Graham (232)
Otwarcie eksponuj swoje myśli (236)
Możesz zmienić swój świat (238)
Inspiracja nas otacza (243)
Studium przypadku: Wolfgang Amadeusz Mozart (244)
Miniwykres sonaty (246)
Studium przypadku: Alfred Hitchcock (248)
Studium przypadku: E. E. Cummings (250)
Zasada #9 (255)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł

Współbrzmienie Znajdź wspólny jezyk z odbiorcami Twojej prezentacji
Tytuł książki: "Współbrzmienie Znajdź wspólny jezyk z odbiorcami Twojej prezentacji"
Autor: Nancy Duarte
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Współbrzmienie Znajdź wspólny jezyk z odbiorcami Twojej prezentacji”, kupili także:

Prawo Więzi. Jak się dogadać i stworzyć doskonałe relacje prywatne i zawodowe, Michael J. Losier, Wydawnictwo Onepress

PreZENter bez tajemnic Naga prawda o sile słowa i mocy slajdów, Garr Reynolds, Wydawnictwo Onepress

Oczarowanie Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów, Guy Kawasaki, Wydawnictwo Onepress

Gamestorming Gry biznesowe dla innowatorów Wydanie 3, Sunni Brown , Dave Gray , James Macanufo, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Etyczna manipulacja, czyli jak sprawić, żeby ludzie naprawdę Cię lubili Wydanie II rozszerzone, Agnieszka Ornatowska, Wydawnictwo Sensus

Coaching na Wyspach Szczęśliwych, Maciej Bennewicz, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami