Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Nieoficjalny przewodnik konstruktora Lego Technic Wydanie II

Nieoficjalny przewodnik konstruktora Lego Technic Wydanie II

119.70zł
99.35zł
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II 99.00zł 74.25zł
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II

Tytuł: Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
Tytuł oryginalny Salesforce for Beginners: A step-by-step guide to optimize sales and marketing and automate busines
Autor: Sharif Shaalan, Timothy Royer
ISBN: 9788383224985
Ilość stron: 488
Data wydania: 08/2023
Oprawa: Miękka
Format: 165x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 99.00zł 74.25zł


Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych informacji biznesowych, co z kolei przekłada się na trafność podejmowanych decyzji. Aby uzyskać maksymalną wydajność Salesforce, trzeba dobrze poznać funkcje tej platformy.

Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom.

Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych.

Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.

W książce:
- rozwijanie biznesu za pomocą Salesforce
- zarządzanie lejkiem sprzedażowym i okazjami biznesowymi
- prowadzenie kampanii w Salesforce
- analizy biznesowe z wykorzystaniem raportów i pulpitów
- stosowanie przepływów
- zabezpieczanie platformy Salesforce

Zostań mistrzem Salesforce - najpotężniejszego narzędzia biznesowego.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 74,25zł

Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
Tytuł książki: "Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II"
Autor: Sharif Shaalan, Timothy Royer
Wydawnictwo: Helion
Cena: 99.00zł 74.25zł
Klienci, którzy kupili „Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II”, kupili także:

AutoCAD LT 2018 w projektowaniu mechaniki, Fabian Stasiak, Wydawnictwo ExpertBooks

Historia astronomii, Michael Hoskin, Wydawnictwo WUW
<b>Nowoczesne hydroizolacje budynków Zeszyt 2 Pokrycia dachowe</b>, <font color="navy">Michał Knauff</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nowoczesne hydroizolacje budynków Zeszyt 2 Pokrycia dachowe, Michał Knauff, Wydawnictwo Naukowe PWN

Nasz inny Wszechświat. Poza kosmiczny horyzont i dalej, Paul Halpern, Wydawnictwo Prószyński

Training kit 70-647 Administrowanie systemem Windows Server 2008 w skali przedsiębiorstwa Egzamin MCITP 70-647, Orin Thomas, John Policelli, Ian McLean, J.C. Mackin, Paul Mancuso, Da, Wydawnictwo Microsoft Press

Rozmyte systemy decyzyjne w zadaniach z ograniczoną wiedzą, Robert K. Nowicki, Wydawnictwo EXIT

Leksykon przedsiębiorcy, Wacław Šmid, Wydawnictwo Poltext

Joomla! Biblia Wydanie II, Ric Shreves, Wydawnictwo Helion

Galileusz, Jerzy Kierul, Wydawnictwo PIW

poniedziałek, 15 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami