Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II 99.00zł
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II

Tytuł: Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
Tytuł oryginalny Salesforce for Beginners: A step-by-step guide to optimize sales and marketing and automate busines
Autor: Sharif Shaalan, Timothy Royer
ISBN: 9788383224985
Ilość stron: 488
Data wydania: 08/2023
Oprawa: Miękka
Format: 165x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 99.00zł


Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych informacji biznesowych, co z kolei przekłada się na trafność podejmowanych decyzji. Aby uzyskać maksymalną wydajność Salesforce, trzeba dobrze poznać funkcje tej platformy.

Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom.

Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych.

Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.

W książce:
- rozwijanie biznesu za pomocą Salesforce
- zarządzanie lejkiem sprzedażowym i okazjami biznesowymi
- prowadzenie kampanii w Salesforce
- analizy biznesowe z wykorzystaniem raportów i pulpitów
- stosowanie przepływów
- zabezpieczanie platformy Salesforce

Zostań mistrzem Salesforce - najpotężniejszego narzędzia biznesowego.

Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II”, kupili także:

Programowanie treningu siłowego, Mark Rippetoe , Andy Baker, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Matematyka dla menedżerów. Wydanie II</b>, <font color="navy">Michael C. Thomsett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Matematyka dla menedżerów. Wydanie II, Michael C. Thomsett, Wydawnictwo Helion

Systemowe zarządzanie jakością Koncepcja systemu, ocena systemu, wspomaganie decyzji, Piotr Miller, Wydawnictwo Difin

Zen współczesnych Twoja wewnętrzna harmonia i oświecenie, Chris Prentiss, Wydawnictwo Onepress
<b>Wstęp do mechaniki kwantowej</b>, <font color="navy">David J. Griffiths, F. Schroeter Darrell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wstęp do mechaniki kwantowej, David J. Griffiths, F. Schroeter Darrell, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zbiór zadań i testów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w zawodzie technik mechatronik, Piotr Goździaszek, Adrian Mikołajczak, Wydawnictwo REA

Sterowanie procesami technologicznymi w produkcji żywności, Marek Ludwicki, Michał Ludwicki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Statystyka dla studentów z programem STAT_STUD 1.0 + CD, Adam Depta, Jacek Białek, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami</b>, <font color="navy">Andreas M. Antonopoulos, Olaoluwa Osuntokun, René Pickhardt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami, Andreas M. Antonopoulos, Olaoluwa Osuntokun, René Pickhardt, Wydawnictwo Helion

niedziela, 15 września 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami