Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II 99.00zł
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II

Tytuł: Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
Tytuł oryginalny Salesforce for Beginners: A step-by-step guide to optimize sales and marketing and automate busines
Autor: Sharif Shaalan, Timothy Royer
ISBN: 9788383224985
Ilość stron: 488
Data wydania: 08/2023
Oprawa: Miękka
Format: 165x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 99.00zł


Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych informacji biznesowych, co z kolei przekłada się na trafność podejmowanych decyzji. Aby uzyskać maksymalną wydajność Salesforce, trzeba dobrze poznać funkcje tej platformy.

Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom.

Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych.

Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.

W książce:
- rozwijanie biznesu za pomocą Salesforce
- zarządzanie lejkiem sprzedażowym i okazjami biznesowymi
- prowadzenie kampanii w Salesforce
- analizy biznesowe z wykorzystaniem raportów i pulpitów
- stosowanie przepływów
- zabezpieczanie platformy Salesforce

Zostań mistrzem Salesforce - najpotężniejszego narzędzia biznesowego.

Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II”, kupili także:

Grafy i sieci, Jacek Wojciechowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II</b>, <font color="navy">Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, A</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II, Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, A, Wydawnictwo Helion

Wszystko zaczyna się w głowie, a kończy, gdy nie działasz, Karolina Cwalina-Stępniak, Wydawnictwo Sensus

Inwestorski marketing - mix Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami, Katarzyna Mamcarz, Wydawnictwo C.H. BECK

Android w akcji Wydanie II, W. Frank Ableson, Robi Sen, Chris King, Wydawnictwo Helion

Box2D Fizyczny świat w pudełku, Łukasz Grządka, Marcin Różański, Wydawnictwo Naukowe PWN

Anotowany korpus dialogów telefonicznych, Małgorzata Marciniak, Wydawnictwo EXIT

Moda Zasady praktyka i techniki rysunku żurnalowego, Julian Seaman, Caroline Tatham, Wydawnictwo ABE Dom Wydawn

Sztuka błyskawicznej koncentracji. Mistrzostwo w zarządzaniu uwagą, Damon Zahariades, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 18 lipca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami