Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Prawdziwa planeta małp Nowa historia człowieka

Prawdziwa planeta małp Nowa historia człowieka

39.90zł
32.32zł
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II 99.00zł 74.25zł
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II

Tytuł: Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
Tytuł oryginalny Salesforce for Beginners: A step-by-step guide to optimize sales and marketing and automate busines
Autor: Sharif Shaalan, Timothy Royer
ISBN: 9788383224985
Ilość stron: 488
Data wydania: 08/2023
Oprawa: Miękka
Format: 165x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 99.00zł 74.25zł


Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych informacji biznesowych, co z kolei przekłada się na trafność podejmowanych decyzji. Aby uzyskać maksymalną wydajność Salesforce, trzeba dobrze poznać funkcje tej platformy.

Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom.

Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych.

Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.

W książce:
- rozwijanie biznesu za pomocą Salesforce
- zarządzanie lejkiem sprzedażowym i okazjami biznesowymi
- prowadzenie kampanii w Salesforce
- analizy biznesowe z wykorzystaniem raportów i pulpitów
- stosowanie przepływów
- zabezpieczanie platformy Salesforce

Zostań mistrzem Salesforce - najpotężniejszego narzędzia biznesowego.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 74,25zł

Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
Tytuł książki: "Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II"
Autor: Sharif Shaalan, Timothy Royer
Wydawnictwo: Helion
Cena: 99.00zł 74.25zł
Klienci, którzy kupili „Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II”, kupili także:

Systemy baz danych Tom 1 Praktyczne metody projektowania implementacji i zarządzania, Thomas Connolly, Carolyn Begg, Wydawnictwo RM

Zrozumieć niepojęte Fizyka kwantowa i rzeczywistość, Christopher T. Hill, Leon Lederman, Wydawnictwo Prószyński
<b>Mapy nieba Podróż wśród gwiazdozbiorów</b>, <font color="navy">Elena Percivaldi</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Mapy nieba Podróż wśród gwiazdozbiorów, Elena Percivaldi, Wydawnictwo Arkady

Myśl negatywnie! Niekonwencjonalny sposób na rewelacyjne wyniki, Bob Knight, Bob Hammel, Wydawnictwo Onepress

Windows 7 Poradnik dla nieinformatyków, Bogdan Krzymowski, Wydawnictwo HELP

Podstawy statystyki z przykładami w R, Tomasz Górecki, Wydawnictwo BTC

PHP7. Algorytmy i struktury danych PHP 7, Mizanur Rahman, Wydawnictwo Helion

Narodzić się, by wygrać Żyj w zgodzie ze sobą, Muriel James , Dorothy Jongeward, Wydawnictwo Rebis

Rachunkowość podatkowa Zadania, pytania, testy Wydanie 4, Katarzyna Startek, Kazimiera Winiarska, Wydawnictwo C.H. BECK

niedziela, 26 maja 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami