Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II 99.00zł
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II

Tytuł: Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
Tytuł oryginalny Salesforce for Beginners: A step-by-step guide to optimize sales and marketing and automate busines
Autor: Sharif Shaalan, Timothy Royer
ISBN: 9788383224985
Ilość stron: 488
Data wydania: 08/2023
Oprawa: Miękka
Format: 165x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 99.00zł


Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych informacji biznesowych, co z kolei przekłada się na trafność podejmowanych decyzji. Aby uzyskać maksymalną wydajność Salesforce, trzeba dobrze poznać funkcje tej platformy.

Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom.

Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych.

Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.

W książce:
- rozwijanie biznesu za pomocą Salesforce
- zarządzanie lejkiem sprzedażowym i okazjami biznesowymi
- prowadzenie kampanii w Salesforce
- analizy biznesowe z wykorzystaniem raportów i pulpitów
- stosowanie przepływów
- zabezpieczanie platformy Salesforce

Zostań mistrzem Salesforce - najpotężniejszego narzędzia biznesowego.

Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II”, kupili także:
<b>Wiersz poleceń Linuksa. Rozwijanie umiejętności efektywnej pracy</b>, <font color="navy">Daniel Barrett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Wiersz poleceń Linuksa. Rozwijanie umiejętności efektywnej pracy, Daniel Barrett, Wydawnictwo Helion

Kubernetes. Tworzenie natywnych aplikacji działających w chmurz, Michael Hausenblas, Stefan Schimanski, Wydawnictwo Helion

Tajemnice kariery. 50 sekretów, które powinna znać każda kobieta skucesu, Kate White, Wydawnictwo GWP

JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie I, David Sawyer McFarland, Wydawnictwo Helion

Zabójczo skuteczne treści internetowe Jak przykuć uwagę internauty?, Gerry McGovern, Wydawnictwo Helion

Organizer gimnazjalny Przedmioty przyrodnicze Biologia geografia chemia fizyka, Sebastian Grabowski, Daniel Gwizdała, Marta Włodarczyk, Wydawnictwo Szkolne PWN

Agile Metodyki zwinne w planowaniu projektów, Mike Cohn, Wydawnictwo Helion

Ford Focus III (od kwietnia 2011) Sam naprawiam samochód, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

Problemy ze snem dla bystrzaków, Max Hirshkowitz, Patricia B. Smith, Wydawnictwo Onepress

wtorek, 03 grudnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami