Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Krótka historia wielkich umysłów Genialni matematycy i ich arcydzieła

Krótka historia wielkich umysłów Genialni matematycy i ich arcydzieła

44.90zł
35.92zł
Wprowadzenie do grafiki komputerowej Wydanie II 102.90zł
Wprowadzenie do grafiki komputerowej Wydanie II

Autor: Praca zbiorowa

ISBN: 83-204-2662-6

Ilość stron: 674

Data wydania: 2001

Książka "Wprowadzenie do grafiki komputerowej Wydanie II" uznawana jest w świecie za najlepszą pozycję dotyczącą grafiki komputerowej. Autorzy omawiają podstawy programowania grafiki komputerowej, sprzęt niezbędny do korzystania z niej oraz jej zastosowania. Przedstawiają najważniejsze algorytmy dla grafiki 2D i 3D, pakiet SPHIGS (uproszczoną wersję standardu PHIGS 3D) oraz metody interakcyjne.

Książka "Wprowadzenie do grafiki komputerowej" jest bogato ilustrowana i zawiera ponad 50 barwnych obrazów, otrzymanych metodami stosowanymi w grafice komputerowej. Jest przeznaczona dla studentów informatyki na wszystkich uczelniach wyższych.

Rozdziały:

- Wprowadzenie: grafika komputerowa

-  Pakiet SRGP

-  Podstawowe algorytmy rysowania prymitywów 2D w grafice rastrowej

- Sprzęt dla potrzeb grafiki komputerowej

- Przekształcenia geometryczne

- Rusztowanie w przestrzeni 3D

- Hierarchia obiektów i SPHIGS

- Urządzenia wejściowe, metody i zadania interakcji

- Reprezentowanie krzywych i powierzchni

- Modelowanie brył

- Światła achromatyczne i barwne

- Dążenie do wizualnego realizmu

- Wyznaczanie powierzchni widocznych

- Oświetlanie i cieniowanie

Wprowadzenie do grafiki komputerowej Wydanie II
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Wprowadzenie do grafiki komputerowej Wydanie II”, kupili także:
<b>C++ Zbiór zadań z rozwiązaniami</b>, <font color="navy">Tomasz Jaśniewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
C++ Zbiór zadań z rozwiązaniami, Tomasz Jaśniewski, Wydawnictwo Helion

Bądź sobą, tylko w najlepszej wersji, Mike Bayer, Wydawnictwo Sensus

Perl 6 podstawy, Allison Randal, Dan Sugalski, Leopold Totsch, Wydawnictwo Helion

Rachunek błędów dla inżynierów, Zbigniew Kotulski, Wojciech Szczepiński, Wydawnictwo WNT

Zarys filozofii Alberta Einsteina, Stanisław Butryn, Wydawnictwo WAiP

Wielkie błędy człowieka, Pere Romanillos, Wydawnictwo Naukowe PWN

Plemiona 2.0 Zostań internetowym przywódcą, Seth Godin, Wydawnictwo Helion

AutoCAD 2019 / LT 2019 / Web / Mobile+ Kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D i 3D, Andrzej Jaskulski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić, Maciej Gnyszka, Wydawnictwo Onepress

poniedziałek, 29 maja 2023   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami