Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii.
Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje.
Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący).
W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu.
Z tej książki dowiesz się: • że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe, • jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania, • jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy, • jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie, • jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela, • jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt , • jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.
Oto 10 wizualnych narzędzi, których można użyć do budowy marki: 1. Kształt 2. Kolor 3. Produkt 4. Opakowanie 5. Akcja 6. Założyciel 7. Symbol 8. Założyciel 9. Symbol 10. Dziedzictwo
Spis treści: INNE KSIĄŻKI LAURY RIES INNE KSIĄŻKI LAURY RIES I ALA RIESA WSTĘP DO WYDANIA POLSKIEGO PRZEDMOWA Ala Riesa 1 WIZUALNY MŁOTEK Jego zadziwiająca moc 2 GWÓŹDŹ Ostateczny cel 3 KSZTAŁT Im prostszy, tym lepszy 4 KOLOR Musisz wyróżnić się odmiennością 5 PRODUKT Idealny młotek 6 OPAKOWANIE Zrób to inaczej 7 AKCJA Skuteczniejsza niż nieruchomy obraz 8 ZAŁOŻYCIEL Naturalny wizualny młotek 9 SYMBOL Wizualizacja niewidzialnego 10 CELEBRYTA Gwiazda w wizerunku marki wady i zalety 11 ZWIERZĘTA Animizacja się sprawdza 12 DZIEDZICTWO Czerpanie z bogactw historii 13 TWÓJ WŁASNY MŁOTEK Jak go znaleźć? O autorze LAURA RIES Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
|