Osiągnij wyższy poziom z Unity i C#!
• Poznaj zaawansowane techniki programowania
• Dowiedz się, jak realizować projekt informatyczny
• Naucz się tworzyć grę od strony praktycznej
Połączenie platformy Unity i języka C# zapewnia doskonałe środowisko do tworzenia i rozwijania różnego rodzaju gier komputerowych. To sprawia, że tandem ten jest niezwykle popularny wśród game developerów pragnących szybko i wydajnie osiągać profesjonalne efekty. Jednak sama znajomość narzędzi nie wystarczy, aby sprostać niełatwemu zadaniu zaprojektowania i zaprogramowania prawdziwej gry - by przekuć pomysł i umiejętności w prawdziwy produkt, trzeba czegoś więcej.
Niezbędne doświadczenie możesz zdobyć tylko w praktyce i na realnych przykładach. Takie warunki zapewni Ci właśnie ta książka! Pozbawiona zbędnej teorii, oparta na prawdziwym przypadku i do bólu praktyczna, pozwoli Ci szybko poznać zaawansowane techniki tworzenia gier komputerowych oraz wdrożyć się w proces opracowywania projektu przy użyciu metodyki zwinnej. Krok po kroku, iteracja za iteracją będziesz towarzyszyć autorowi w pracy nad komercyjnym produktem - przejdziesz wszystkie fazy jego rozwoju: od programowania, poprzez usuwanie błędów, po publikację gotowej gry.
W książce:
• Tworzenie obiektów scen środowiska Unity oraz ich komponentów
• Zaawansowane techniki w języku C# przydatne twórcom gier
• Praktyczne zastosowanie różnych wzorców projektowych
• Zarządzanie obiektami, wirtualnym czasem gry i jej stanem
• Realizacja rozgrywki w widoku pierwszoosobowym
• Usuwanie błędów i testowanie balansu gry
• Dostosowanie gry do platform mobilnych oraz VR
• Publikacja gry w popularnych sklepach cyfrowych
• Zastosowanie metodyki zwinnej w projekcie gry
Programuj gry jak profesjonalista.
Unity i C#. Praktyka programowania gier
|