HTML i CSS. Przewodnik dla początkujących. Solidne podstawy kodowania i projektowania responsywnych stron internetowych Autor David DuRocher Wydawnictwo Helion
HTML i CSS. Odkryj przepis na piękne strony internetowe.
|
Zacznij nagrywać swój własny podcast Autor Anna Harężlak Wydawnictwo Onepress
Masz coś do powiedzenia światu? Zrób to w podcaście
|
Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni Autor Mirosław Skwarek Wydawnictwo Onepress
A Ty, ilu chcesz mieć obserwujących na Instagramie?
|
Strategiczne podejście do działania w social mediach Autor Anna Ledwoń Wydawnictwo Onepress
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych.
|
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Autor Russell Brunson Wydawnictwo Onepress
O tych sposobach nie mówi się głośno
|
Wordpress Woocommerce. Stwórz zyskowny sklep internetowy Autor Dariusz Pichalski Wydawnictwo Helion
Twój samodzielnie zbudowany e-sklep. Od A do Z
|
Tworzenie mikrofrontendów. Skalowanie zespołów i projektów, nowe możliwości dla twórców oprogramowania Autor Luca Mezzalira Wydawnictwo Helion
Mikrofrontendy: nowy wymiar niezawodności frontendu
|
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Autor Mirosław Skwarek Wydawnictwo Onepress
Magia milionowych zasięgów
|
SEO dla początkujących Autor Agnieszka Ciborowska, Jarosław Lipiński Wydawnictwo Helion
Poznaj tajniki pozycjonowania stron internetowych. Skorzystaj z wiedzy praktyków.
|
Strategia komunikacji w social mediach Autor Norbert Oruba Wydawnictwo Onepress
Zostań biznesową gwiazdą social mediów
|
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3 Autor Joanna Wrycza-Bekier Wydawnictwo Onepress
Twórz teksty blogowe jak profesjonalny autor
|
Tailwind CSS. Projektowanie stron WWW i podejście utility-first Autor Michał Kortas Wydawnictwo Helion
Poznaj rewelacyjną nowość na rynku frontendu
|
SEO marketing. Bądź widoczny w internecie Autor Adrian Andrzejczyk Wydawnictwo Onepress
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci
|
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II Autor Martyna Zastrożna Wydawnictwo Onepress
Najważniejsze narzędzie analityczne Google?
|
SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) Autor Piotr Kaleta Wydawnictwo Onepress
Wyróżnij się treścią. Internet to doceni!
|
Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami (b2b) Autor Katarzyna Trawińska Wydawnictwo Onepress
tłumaczy ten termin na język polski nieco inaczej: marketing społecznościowy
|
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów Autor Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósł Wydawnictwo Onepress
Merytorycznie, praktycznie i konkretnie
|
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III Autor Martyna Zastrożna Wydawnictwo Onepress
Analiza. Podstawa działań online
|
Arkusze Google. Ćwiczenia praktyczne Autor Krzysztof Masłowski Wydawnictwo Helion
Arkusze Google są sieciowym odpowiednikiem Excela
|
Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II Autor Jaime Levy Wydawnictwo Helion
Strategia UX - by zrobić na użytkowniku jak najlepsze wrażenie
|
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Autor Paweł Cengiel Wydawnictwo Onepress
Zdobądź praktyczną wiedzę i zwiększ widoczność swojego serwisu w wyszukiwarce Google
|
Dziesięć powodów, dla których powinieneś natychmiast usunąć swoje konta z mediów społecznościowych Autor Jaron Lanier Wydawnictwo Onepress
Dzięki tej książce odkryjesz, jak bardzo niebezpieczne są media społecznościowe
|
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki Autor Mirosław Skwarek Wydawnictwo Onepress
Handlowanie na Facebooku? To działa!
|
Mikrofrontendy w akcji Autor Michael Geers Wydawnictwo Helion
Kilka lat temu świat uznał aplikacje monolityczne za przestarzałe
|