Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Zarządzanie projektami » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Zostań swoim mentorem

Zostań swoim mentorem

36.00zł
30.60zł
Tworzenie oprogramowania w 30 dni. Programuj zwinnie i szybko! 39.90zł 29.93zł
Tworzenie oprogramowania w 30 dni. Programuj zwinnie i szybko!

Tytuł: Tworzenie oprogramowania w 30 dni. Programuj zwinnie i szybko!
Autor: Ken Schwaber, Jeff Sutherland
ISBN: 978-83-246-7533-3
Ilość stron: 168
Data wydania: 10/2013
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.90zł 29.93zł


Programuj zwinnie i szybko!

Czy Twoja firma jest w stanie stworzyć oprogramowanie w 30 dni? Jeśli uważasz, że nie, zapewne wciąż stosujesz stare i niezbyt poręczne narzędzia. Jeżeli tylko nauczysz się zwinnie zarządzać swoim projektem, ten cel jest do osiągnięcia. „Zwinny” to słowo, które zrobiło furorę w świecie menedżerów projektu. Dzięki takiemu podejściu do zarządzania stworzysz aplikację dopasowaną do potrzeb użytkowników i na pewno zdążysz na czas. Warto spróbować!

Najpopularniejszą ze zwinnych metodyk jest Scrum. Ta książka została napisana właśnie przez twórców Scruma. Powstała, aby zaznajomić Cię z procesem tworzenia oprogramowania z użyciem tej metodyki. Pokaże Ci, jak zacząć przygodę z nowym projektem i sprawić, by odniósł sukces. W trakcie lektury dowiesz się, jak wdrożyć Scrum w Twojej organizacji, oraz poznasz role wyznaczane poszczególnym członkom projektu.

Ponadto zaznajomisz się z kolejnymi etapami całego procesu i spojrzysz na tę metodykę z punktu widzenia całego przedsiębiorstwa. Książka ta jest doskonałym przewodnikiem, który pozwoli Ci dokonać prawdziwego przełomu w pracy nad projektami. Po jej lekturze i wdrożeniu metodyki Scrum będziesz znacznie bliżej sukcesu!

Zarządzaj projektami:

  • zwinnie
  • elastycznie
  • skutecznie
  • z użyciem metodyki Scrum

Twój klucz do sukcesu.

Spis treści:

CZĘŚĆ I. DLACZEGO KAŻDA FIRMA NA ŚWIECIE MOŻE WYPRODUKOWAĆ OPROGRAMOWANIE W 30 DNI? (15)

  • Prawdopodobnie jesteś sfrustrowany swoją firmą produkującą oprogramowanie. Chciałbyś, żeby kierujący nią ludzie byli bardziej elastyczni, lepiej rozumieli Twoje potrzeby i pomogli Ci osiągnąć większe zyski. Zastanowimy się, jakie są powody Twojej frustracji i jak temu zaradzić.

1. Kryzys oprogramowania: niewłaściwy proces daje niewłaściwe rezultaty (17)

  • Wiele firm produkujących oprogramowanie wykorzystuje proces, który tworzy straty, niekontrolowane ryzyko, niepewność, niespodzianki i niską wartość produktu. Zastanowimy się, dlaczego ten proces został wybrany oraz dlaczego gwarantuje on porażkę. Przyjrzymy się organizacjom, którym udało się od niego uwolnić.

2. Scrum: właściwy proces daje właściwe rezultaty (29)

  • Istnieje pewien proces odpowiedni do rozwijania oprogramowania. Kiedy Twoi deweloperzy zaczną z niego korzystać, natychmiast zyskasz na produktywności, jakości, wartości, kontroli, przewidywalności oraz satysfakcji. W tym rozdziale przyjrzymy się, jak tego dokonać.

3. Spróbuj sam: program pilotażowy (41)

  • Przeczytałeś nasze zapewnienie o lepszym sposobie rozwijania oprogramowania. Jednakże wiele osób z pewnością dawało Ci już takie zapewnienia, wyciągając od Ciebie przy okazji dużo pieniędzy i nie oferując nic w zamian. W tym rozdziale pokażemy Ci, jak sprawdzić, że nasze podejście działa, bez konieczności płacenia za to.

4. Co mogę zrobić? (53)

  • Nauczyłeś się, jak uzyskiwać lepsze wyniki, i sam to wypróbowałeś. Podobają Ci się rezultaty i wiesz, co zalecić organizacji. W tym rozdziale omówimy, co możesz zrobić, by wdrożyć doświadczenia uzyskane w trakcie projektu pilotażowego.

CZĘŚĆ II. JAK STWORZYĆ OPROGRAMOWANIE W 30 DNI? (57)

  • Rozwijanie lepszego oprogramowania jest nie tyle trudniejsze, ile inne od wszystkiego, do czego byłeś przyzwyczajony. W tej części przyjrzymy się korzystnemu zestawieniu podejść, które pomogą Ci przejść z miejsca, w jakim jesteś teraz, do zwinności organizacyjnej.

5. Wstęp do metodyki Scrum (59)

  • Nasz tajemniczy składnik, dzięki któremu lepiej wykorzystasz oprogramowanie, nazywa się Scrum. Tak, to aktywność zapożyczona z rugby, która pozwala na to, by piłka wciąż była w grze. W tym rozdziale omówimy metodę Scrum, jej działanie oraz powody, dla których działa.

6. Scrum na poziomie projektu (63)

  • Najtrwalsze udoskonalenia w rozwijaniu oprogramowania zaczynają się na poziomie projektu. Możesz wykorzystać metodę Scrum, żeby przekonać się o jej użyteczności lub by Twoja inicjatywa odniosła sukces. Zobaczymy, co będziesz mógł powiedzieć Twoim programistom po przeczytaniu tego rozdziału.

7. Rozwiń potencjał Scruma (73)

  • Sukces zwykle rodzi sukces. Im więcej inicjatyw rozwijanych za pomocą metody Scrum przynosi sukces, tym więcej ludzi będzie chciało z niej skorzystać. Zamiast zmieniać całą organizację, zobaczmy, jak zorganizować środowisko deweloperskie poza obecnym działem, który przynosi rozczarowania. W ten sposób będziesz w stanie wciąż zbierać najlepsze żniwo z rosnącej liczby projektów i wydań.

8. Scrum na poziomie przedsiębiorstwa (95)

  • Scrum na poziomie projektu lub wydania zapewnia zwinność w zakresie inicjatywy, pozwala szybko reagować na pojawiające się możliwości lub powstające wyzwania. By uzyskać najbardziej znaczące korzyści, empiryczne podejście metody Scrum należy dopasować do całej organizacji. Zobaczymy, jak to zrobić oraz dlaczego niektóre podejścia dają krótkotrwałe efekty, a inne są zawsze aktualne.

9. Transformacja przedsiębiorstwa: gruntowna i trwała zmiana (101)

  • Chcesz odchudzić swoją organizację, sprawić, by była bardziej wydajna i zwinna. Co więcej, chcesz, aby cechy te utrwaliły się i stały elementem kultury Twojej organizacji. Sprawdzimy, jak zmienić podejście przedsiębiorstwa, by móc to osiągnąć.

10. Stosowanie metody Scrum do wdrażania metody Scrum (111)

  • Stworzyliśmy metodę Scrum, by rozwiązywać skomplikowane problemy, na przykład te dotyczące rozwijania oprogramowania. Okazało się, że Scrum jest użyteczną techniką, służącą do zarządzania zmianą organizacyjną, która również jest złożonym problemem. W tym przypadku także pojawiają się korzyści związane z przejrzystością, usuwaniem strat, kontrolą ryzyka oraz przewidywalnością. W tym rozdziale zapoznamy się z takim właśnie wykorzystaniem metody Scrum.

A. Terminologia (117)

  • Powoli i stopniowo wprowadziliśmy trochę nowej terminologii. Ten dodatek jest indeksem nowych terminów.

B. Przewodnik po metodzie Scrum (121)

  • Przeczytaj kanoniczny przewodnik po metodzie Scrum, jej rolach, artefaktach oraz wydarzeniach. To jest biblia Scruma.

C. Strategia działania prężnego przedsiębiorstwa (137)

  • Ten dodatek prezentuje bardziej szczegółowy plan zmian w przedsiębiorstwie omówionych w rozdziale 10.

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Tworzenie oprogramowania w 30 dni. Programuj zwinnie i szybko!
Tytuł książki: "Tworzenie oprogramowania w 30 dni. Programuj zwinnie i szybko!"
Autor: Ken Schwaber, Jeff Sutherland
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Tworzenie oprogramowania w 30 dni. Programuj zwinnie i szybko!”, kupili także:

Grafika w biznesie Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy Wydanie II, Anna Benicewicz-Miazga, Wydawnictwo Helion

UX i analiza ruchu w sieci Praktyczny poradnik, Michael Beasley, Wydawnictwo Helion

Zapory sieciowe w systemie Linux. Kompendium wiedzy o nftables. Wydanie IV, Steve Suehring, Wydawnictwo Helion

Responsive Web Design z jQuery, Gilberto Crespo, Wydawnictwo Helion

ASP.NET MVC 4. Programowanie aplikacji webowych, Zbigniew Fryźlewicz, Ewa Bukowska, Daniel Nikończuk, Wydawnictwo Helion

WCF od podstaw Komunikacja sieciowa nowej generacji, Maciej Grabek, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami