Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Tajemnice Wszechświata Podróż do granic fizyki

Tajemnice Wszechświata Podróż do granic fizyki

39.00zł
31.20zł
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom 89.00zł 66.75zł
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom

Tytuł: Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Tytuł oryginalny Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want
Autor: Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in
ISBN: 9788328385252
Ilość stron: 312
Data wydania: 03/2022
Oprawa: Miękka
Format: 240x190
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 89.00zł 66.75zł


Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników.

Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?

Można, wystarczy zrozumieć i stosować wzorce tworzenia wartości - i właśnie o tym jest ta książka. Pokazano w niej, jak wykorzystać pozyskane informacje do opracowania propozycji, które bezpośrednio pomogą klientom w rozwiązaniu ich problemów. Przedstawiono techniki harmonizowania zespołu, służące poprawie komunikacji między jego członkami, a także jakości tworzonych wartości.

Sporo miejsca poświęcono testowaniu koncepcji, co pozwala na równoczesne minimalizowanie ryzyka porażki i realizację nowatorskich zamierzeń. Te wszystkie trudne zadania stają się o wiele łatwiejsze, jeśli do ich wykonania stosuje się odpowiednie narzędzia. Również one zostały tu wyczerpująco opisane.

Dzięki tej książce:
- zrozumiesz wzorce tworzenia wartości
- zaczniesz w pełni wykorzystywać doświadczenia i umiejętności ludzi z Twojego zespołu
- unikniesz marnowania zasobów na błędne koncepcje
- zaczniesz opracowywać, testować i dostarczać to, czego chcą klienci
- nauczysz się korzystać z odpowiednich narzędzi podczas opracowywania propozycji wartości

Pozwól klientom docenić to, co dla nich przygotujesz.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 66,75zł

Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Tytuł książki: "Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom"
Autor: Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 89.00zł 66.75zł
Klienci, którzy kupili „Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom”, kupili także:

555 zagadek o Tatrach, Czesław Momatiuk, Wydawnictwo Bezdroża

Rozgrzewka Podstawy fizjologiczne i zastosowanie praktyczne, Jan Chmura, Wydawnictwo PZWL

Ewolucja jest faktem, Jerry A. Coyne, Wydawnictwo Prószyński
<b>Uczenie maszynowe w Pythonie dla każdego</b>, <font color="navy">Mark Fenner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Uczenie maszynowe w Pythonie dla każdego, Mark Fenner, Wydawnictwo Helion

Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu, Gregory Hartley, Maryann Karinch, Wydawnictwo Onepress

Matematyka część 1 Analiza matematyczna Wydanie XIX, Wojciech Żakowski, Grzegorz Decewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Spoty plakaty i slogany Jak tworzyć lubiane reklamy Wydanie II, Luke Sullivan, Wydawnictwo Onepress

Duchy K2. Epicka historia zdobycia szczytu, Mick Conefrey, Wydawnictwo Bezdroża

Technika pomiarowa, Sławomir Tumański, Wydawnictwo Naukowe PWN

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami