Zostań profesjonalnym producentem gier komputerowych
• Poznaj fazy tworzenia gry komputerowej
• Dowiedz się, kto jest kim w procesie produkcji
• Naucz się przygotowywać odpowiednią dokumentację
Tworzenie gier komputerowych, podobnie jak produkcja każdego innego rodzaju oprogramowania, to złożony, wieloetapowy proces wymagający zaangażowania szeregu różnych specjalistów, odpowiedniej koordynacji działań, kontrolowania terminów i budżetu oraz ciągłego zarządzania i nadzoru nad zespołem.
Wiele doskonale zapowiadających się projektów upada nie z powodu trudnej sytuacji rynkowej czy niewystarczających środków na inwestycję, lecz przez zwykły brak wiedzy i doświadczenia u prowadzących je osób, przejawiający się często nadmiernym optymizmem i mało obiektywną oceną realiów.
Można tego uniknąć, zawczasu uzbroiwszy się w odpowiednie kompetencje. Dowiedz się, jak wygląda proces tworzenia gier komputerowych, jakie role są konieczne na poszczególnych etapach pracy i kto jest za co odpowiedzialny, a także jaką dokumentację trzeba przygotować przed rozpoczęciem produkcji oraz w jej trakcie.
Poznaj zakres odpowiedzialności i specyfikę pracy menedżera zarządzającego projektem gry, zdobądź najważniejsze umiejętności z punktu widzenia producenta i naucz się mijać niebezpieczne rafy, które spowodowały niejedną spektakularną katastrofę. Ta książka otworzy Ci oczy na wiele nieoczywistych spraw - pomoże nie tylko unikać błędów, lecz również odnieść sukces w branży!
• Role zarządcze, kreatywne, artystyczne, programistyczne i inne
• Przebieg procesu i fazy produkcji gry komputerowej
• Opracowanie koncepcji, założeń oraz projektu gry
• Tworzenie dokumentacji i planowanie działań
• Programowanie, testowanie i wersjonowanie gry
• Publikacja gry, marketing i obsługa klienta
Planuj, zarządzaj, dokumentuj - odnieś sukces w branży gier.
Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta
|