Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

79.00zł
Tworzenie doświadczeń klientów 59.00zł 44.25zł
Tworzenie doświadczeń klientów

Tytuł: Tworzenie doświadczeń klientów
Autor: Artur Urbański, Lucyna Dziewa
ISBN: 9788328366954
Ilość stron: 240
Data wydania: 06/2022
Oprawa: Miękka
Format: 240x19
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł


Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany przez różne firmy.

Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych - które trafnie rozpoznają nasze potrzeby i dbają o nasz komfort - wracamy chętniej, do tych drugich jedynie w stanie wyższej konieczności. I nic dziwnego. Kto bowiem lubi mieć poczucie, że jest dla kogoś tylko portfelem, źródłem dochodów, które ma siedzieć cicho, grzecznie kupować oferowane towary lub usługi, nie marudzić? Nikt.

Niestety, świadomie lub nieświadomie wiele firm wciąż tak właśnie działa. Może problem leży w nieznajomości zasad rządzących doświadczeniem klienta (z ang. customer experience - CX)? W takim razie najwyższy czas sięgnąć po tę książkę, by się dowiedzieć, czym jest tworzenie doświadczeń klientów i jak poprawić standardy CX obowiązujące w firmie.

Pisząc Tworzenie doświadczeń klientów, Artur Urbański i Lucyna Dziewa korzystali z doświadczeń setek organizacji, które kładą szczególny nacisk na relacje z odbiorcami produktów i usług. W efekcie powstała książka praktyczna, pełna gotowych do wdrożenia pomysłów, dzięki którym zdołasz wprowadzić CX na zupełnie nowy poziom.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Tworzenie doświadczeń klientów
Tytuł książki: "Tworzenie doświadczeń klientów"
Autor: Artur Urbański, Lucyna Dziewa
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Tworzenie doświadczeń klientów”, kupili także:

Sztuka komunikacji. W drodze do sukcesu, Dale Carnegie, Wydawnictwo Sensus

Piękny umysł nie ma wieku. Łamigłówki dla seniorów i nie tylko. Wydanie II poszerzone, Paulina Mechło , Paulina Polek, Wydawnictwo Sensus

Polsko-angielski słownik spawalniczy Słownik podręczny, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

Cyfrowe przetwarzanie sygnałów DSP Praktyczny poradnik dla inżynierów i naukowców, Steven W. Smith, Wydawnictwo BTC

Jak czytać nowoczesne budynki Przyspieszony kurs wiedzy o architekturze epoki nowoczesnej, Will Jones, Wydawnictwo Arkady

Chemia leksykon ucznia, Marta Jurowska-Wernerowa, Wydawnictwo WNT

Wzmacnianie konstrukcji dróg geosyntetykami, Krystyna Kazimierowicz - Frankowska, Wydawnictwo WKiŁ

Podstawy ekonomii matematycznej PWN, Stanisława Kanas, Wydawnictwo Naukowe PWN

Przygody Bajtazara 25 lat Olimpiady Informatycznej Wybór zadań, Krzysztof Diks, Tomasz Idziaszek, Jakub Łącki, Jakub Radoszewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami