Trening kreatywności. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych. Wydanie II poszerzone |
49.00zł 38.71zł |
|
|
Eksploracje - kombinacje - transformacje!
- Krótka teoria i metodyka kreatywności, czyli podstawowe założenia systemu ćwiczeń
- Trening kreatywności w praktyce, czyli zestawy ćwiczeń startowych i wyspecjalizowanych
- Kreatywność zaawansowana, czyli metody twórczego rozwiązywania problemów
- Ćwiczenie kreatywności, czyli codzienna radość twórczego myślenia
Pojęcie kreatywności wciąż wzbudza w wielu ludziach lęk, który wiąże się z nieznanym. Niechętnie pozbywamy się starych schematów myślenia i działania, by zastąpić je innymi metodami, które mogą znacznie poprawić jakość naszego życia, efektywność nauki czy wydajność pracy. A przecież twórcze myślenie przydaje się każdemu — i każdy może doskonalić je na własną rękę! Giętkość umysłu, który potrafi ominąć rafy na swojej drodze, zamiast uparcie trzymać się kursu, to bezcenna zaleta. Dlatego tak ważne jest, by jak najwięcej ludzi zetknęło się z treningiem kreatywności. Ta potrzeba jest tym pilniejsza, że Polska zajmuje jedno z ostatnich miejsc w Europie pod względem innowacyjności i liczby patentów. Najwyższy czas to zmienić.
Katalizatorem tej zmiany może stać się książka Krzysztofa J. Szmidta, profesora Uniwersytetu Łódzkiego i kierownika Zakładu Pedagogiki Twórczości w Katedrze Badań Edukacyjnych. Jej autor nie tylko jasno tłumaczy, czym jest kreatywność i do czego przydaje się w życiu, lecz także proponuje konkretne ćwiczenia, pozwalające wszystkim chętnym rozwijać różne obszary zdolności i umiejętności. Twórcze zachowania, wynikające z pomysłowości i skutkujące powstaniem wartościowych idei, relacji, produktów czy dzieł artystycznych, stanowią ważne źródło satysfakcji oraz wymierną korzyść zarówno dla jednostki, jak i jej otoczenia: rodziny, zespołu czy firmy. W tej książce znajdziesz dokładny opis treningu kreatywności, wraz ze wskazówkami dotyczącymi jego prowadzenia - spróbuj pójść za jej głosem, a osiągniesz wspaniałe efekty.
- Kreatywność - wyjaśnienie pojęcia i konieczne przybliżenie teorii
- Rozgrzewka twórcza
- Twórcze widzenie świata - ćwiczenie myślenia pytajnego
- Twórcze łączenie - ćwiczenie myślenia kombinacyjnego
- Twórcze przekształcanie - ćwiczenie myślenia transformacyjnego
- Kreatywność zaawansowana - metody twórczego rozwiązywania problemów
- Metodyka treningu kreatywności
Spis treści: Wstęp do drugiego wydania (13) Wprowadzenie (15) 1. Kreatywność - niezbędne wyjaśnienie pojęcia (21) 2. Eksploracje - kombinacje - transformacje: konieczne przybliżenie teorii (27) 3. Rozgrzewka twórcza (39) 4. Twórcze widzenie świata - ćwiczenie myślenia pytajnego (63) 5. Twórcze łączenie - ćwiczenie myślenia kombinacyjnego (109) 6. Twórcze przekształcanie - ćwiczenie myślenia transformacyjnego (171) 7. Kreatywność zaawansowana - metody twórczego rozwiązywania problemów (211) 8. Metodyka treningu kreatywności (257) Bibliografia (277) Spis ćwiczeń (308) Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 38,71zł
Trening kreatywności. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych. Wydanie II poszerzone
|
|
|
|
|
|
|
|
Klienci, którzy kupili „Trening kreatywności. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych. Wydanie II poszerzone”, kupili także: |
Horn na trawersie. Opowieści nie tylko żeglarskie, Monika Witkowska, Wydawnictwo Bezdroża |
Zbiór zadań z informatyki dla gimnazjalistów, Błażej Gruszczyński, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Poezja obrazu Nowe spojrzenie na kreatywną fotografię, Chris Orwig, Wydawnictwo GALAKTYKA |
Statystyka Podręcznik dla studiów ekonomicznych, Stanisław M. Kot, Jacek Jakubowski, Andrzej Sokołowski, Wydawnictwo Difin |
Jednym kliknięciem Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com, Richard L. Brandt, Wydawnictwo Helion |
Sekrety giełdowych milionerów. Skuteczne strategie na światowych rynkach Forex, akcji, surowców, Dariusz Świerk, Wydawnictwo Onepress |
Rusztowania mostowe, Kazimierz Furtak, Wydawnictwo WKiŁ |
Fotografia portretowa bez tajemnic Jak robić świetne portrety każdym aparatem Wydanie II, Bryan Peterson, Wydawnictwo GALAKTYKA |
Marketing i PR w czasie rzeczywistym Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem, David Meerman Scott, Wydawnictwo Wolters Kluwer |
|
|
|