Odkryj możliwości testów A/B!
Kampanie reklamowe to nie lada obciążenie dla firmowego budżetu. W dodatku badania pokazują, że zaledwie 2% osób klikających reklamę i odwiedzających Twoją witrynę staje się Twoimi klientami. Łatwo z tego wyciągnąć smutny wniosek - aż 98% z nich nie skorzysta z Twoich usług! Zmień to! Poznaj sposoby na zwiększenie współczynnika konwersji!
Istnieją narzędzia, które pozwolą Ci polepszyć ten wskaźnik. Ta książka omawia jedną z najskuteczniejszych technik - testy A/B. Polegają one na prezentowaniu użytkownikom różnych wersji strony i mierzeniu, jak reagują ci użytkownicy. W trakcie lektury tego wyjątkowego poradnika dogłębnie poznasz tę metodykę i odkryjesz najlepsze sposoby jej wdrażania. A potem dowiesz się, jakie pułapki i problemy czekają na Ciebie oraz jak sobie z nimi poradzić. Książka ta jest poświęcona niełatwym zagadnieniom, jednak ta wiedza przekazywana jest w niezwykle przyjazny i prosty sposób. Popraw wyniki swoich kampanii!
Dzięki tej książce:
- poznasz testy A/B
- wdrożysz testy A/B krok po kroku
- unikniesz najczęstszych błędów
- zwiększysz współczynnik konwersji
Zwiększ skuteczność Twoich działań marketingowych.
Spis treści:
Rozdział 1. Jak testy A/B dwukrotnie pomogły w zdobyciu Białego Domu (5)
CZĘŚĆ I. CO WYNIEŚLIŚMY Z PONAD 200 TYSIĘCY TESTÓW A/B (15) Rozdział 2. Co testować (17) Rozdział 3. Mierz w maksimum globalne (33) Rozdział 4. Mniej znaczy więcej: ograniczaj wybór (47) Rozdział 5. Słowa: skoncentruj się na swoim CTA (59) Rozdział 6. Ucz się na porażkach (71)
CZĘŚĆ II. WDROŻENIE TESTÓW A/B: KROK PO KROKU (81) Rozdział 7. Wybierz rozwiązanie odpowiednie dla Twojej organizacji (83) Rozdział 8. Syndrom HiPPO i jak się z niego wyleczyć (95) Rozdział 9. Zespół testerów A/B (105) Rozdział 10. Powtórzenia i powtórzenia (115)
CZĘŚĆ III. ZAAWANSOWANE PROBLEMY TESTOWANIA A/B (127) Rozdział 11. Jak zepsuć test A/B (129) Rozdział 12. Witryna to nie wszystko: testowanie A/B w innych obszarach (137) Rozdział 13. Personalizacja (149) Zakończenie (159)
Dodatek A. 60 testów A/B (161) Dodatek B. Wskaźniki i statystyki testowania A/B (173) Podziękowania (187) Skorowidz (189)
Testy A/B Od kliknięcia do klienta
|