Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Telekomunikacja » Telekomunikacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
  GPS Nawigacja
  Teleinformatyka
  Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Telekomunikacja wiedzieć więcej 42.00zł
Telekomunikacja wiedzieć więcej

Autor: Richard Read

ISBN: 83-206-1337-X

Ilość stron: 200

Data wydania: 2000

Zwięzłe i praktyczne wprowadzenie w dziedzinę telekomunikacji, zawierające podstawy matematyczne i niezbędną wiedzę z zakresu teorii sygnałów, szumów, modulacji i cyfrowej transmisji sygnałów. Książka "Telekomunikacja wiedzieć więcej" zawiera wiele przykładów, pytań i zadań wraz z odpowiedziami, obejmujących podstawowe pojęcia z telekomunikacji, podstaw teorii szumów, podstawowe metody modulacji amplitudy i kąta oraz zwielokrotnienia z podziałem częstotliwościowym, telekomunikacji cyfrowej w pasmie podstawowym, zwielokrotnianie z podziałem czasowym oraz modulację impulsowo-kodową i cyfrową.

Odbiorcy: uczniowie szkół elektronicznych, studenci kursów inżynierskich wyższych uczelni technicznych oraz wszyscy zainteresowani telekomunikacją.

Rozdziały:

- Podstawowe pojęcia

- Przetwarzanie sygnałów

- Szumy

- Modulacja

- Telekomunikacja cyfrowa

Telekomunikacja wiedzieć więcej
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Telekomunikacja wiedzieć więcej”, kupili także:

Powrót do rzeczywistości Prześmiewcza książka o tym, jak przechytrzyć, prześcignąć i pokonać konkurencję Wydanie 3, Guy Kawasaki, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy</b>, <font color="navy">Tomasz Sędzimir</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy, Tomasz Sędzimir, Wydawnictwo Onepress

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich, Aleksander Binsztok, Tymoteusz Zuzański, Wydawnictwo Onepress

Inwestycyjny boom Siła spokoju i mądrej strategii, Mark Shipman, Wydawnictwo Onepress

Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2020 Kurs professional, Fabian Stasiak, Wydawnictwo ExpertBooks

Przygotowanie produkcji, Kazimierz Szatkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Perswazja Droga do osiągania celów, Tom Gorman, Wydawnictwo Onepress

ArchiCAD. Ćwiczenia praktyczne, Barbara Urbanowicz, Wydawnictwo Helion

Java Efektywne programowanie Wydanie III, Joshua Bloch, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami