Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » Java Hibernate GWT » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Inne
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  React
  Ruby Rails
  TypeScript
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Kosmos Einsteina Jak wizja wielkiego fizyka zmieniła nasze rozumienie czasu i przestrzeni

Kosmos Einsteina Jak wizja wielkiego fizyka zmieniła nasze rozumienie czasu i przestrzeni

39.99zł
31.99zł
TDD Programowanie w Javie sterowane testami 59.00zł 44.25zł
TDD Programowanie w Javie sterowane testami

Tytuł: TDD Programowanie w Javie sterowane testami
Tytuł oryginalny Test-Driven Java Development
Autor: Viktor Farcic, Alex Garcia
ISBN: 978-83-283-2341-4
Ilość stron: 256
Data wydania: 05/2016
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: Helion
Cena: 59.00zł 44.25zł


Programowanie sterowane testami (ang. test-driven development - TDD) nie jest nową metodyką. Jej praktyczne zastosowanie pozwala na rozwiązanie wielu problemów związanych z procesami rozwijania i wdrażania oprogramowania. Mimo ogromnych zalet, programowanie sterowane testami nie jest zbyt popularne wśród programistów. Wynika to z tego, że techniki TDD nie są łatwe do opanowania. Choć teoretyczne podstawy wydają się logiczne i zrozumiałe, nabranie wprawy w stosowaniu TDD wymaga długiej praktyki.

Książka, którą trzymasz w ręce, została napisana przez programistów dla programistów. Jej celem jest przekazanie podstaw TDD i omówienie najważniejszych praktyk związanych z tą metodyką, a przede wszystkim - nauczenie praktycznego stosowania TDD w pracy.

Autorzy nie ukrywają, że nabranie biegłości w takim programowaniu wymaga sporo wysiłku, jednak korzyści płynące z metodyki TDD są znaczne: skrócenie czasu wprowadzania produktów na rynek, łatwiejsza refaktoryzacja, a także wyższa jakość tworzonych projektów. Z tą książką dogłębnie zrozumiesz metodykę TDD i uzyskasz wystarczającą pewność siebie, by z powodzeniem stosować to podejście w trakcie programowania aplikacji w Javie.

Dzięki tej książce:
• Nauczysz się podstaw metodyki TDD
• Poznasz potrzebne narzędzia, platformy i środowiska wraz ze szczegółami ich konfiguracji
• Wykonywasz praktyczne ćwiczenia i stopniowo wdrożysz się w TDD
• Poznasz proces „czerwone, zielone, refaktoryzacja”
• Dowiesz się, jak pisać testy jednostkowe wykonywane w izolacji od reszty kodu
• Dowiesz się, jak tworzyć prosty i łatwy w konserwacji kod, nauczysz się refaktoryzować już istniejący
• Nauczysz się pracować z atrapami, stosować programowanie sterowane zachowaniami, a także udostępniać połowicznie ukończone funkcje w środowisku produkcyjnym za pomocą przełączników funkcji

Programowanie sterowane testami to metodyka dla prawdziwych profesjonalistów.

Spis treści:

Rozdział 1. Dlaczego powinieneś zainteresować się programowaniem sterowanym testami? (17)

  • Dlaczego TDD? (18)
    • Wprowadzenie do TDD (19)
    • Czerwone, zielone, refaktoryzacja (20)
    • Liczy się szybkość (21)
    • To nie testy są najważniejsze (21)
  • Przeprowadzanie testów (22)
    • Testy funkcjonalne (22)
    • Testy strukturalne (23)
    • Różnica między sprawdzaniem jakości a zapewnianiem jakości (24)
    • Lepsze testy (24)
  • Symulowanie działań (25)
  • Wykonywalna dokumentacja (25)
  • Brak konieczności debugowania (27)
  • Podsumowanie (28)

Rozdział 2. Narzędzia, platformy i środowiska (29)

  • System Git (30)
  • Maszyny wirtualne (30)
    • Vagrant (30)
    • Docker (33)
  • Narzędzia do budowania kodu (34)
  • Środowisko IDE (36)
    • Przykładowy projekt ze środowiska IDEA (36)
  • Platformy do przeprowadzania testów jednostkowych (36)
    • JUnit (38)
    • TestNG (40)
  • Hamcrest i AssertJ (42)
    • Hamcrest (42)
    • AssertJ (44)
  • Narzędzia do określania pokrycia kodu testami (44)
    • JaCoCo (45)
  • Platformy do tworzenia zastępników (46)
    • Mockito (48)
    • EasyMock (50)
    • Dodatkowe możliwości atrap (51)
  • Testowanie interfejsu użytkownika (52)
    • Platformy do testowania stron WWW (52)
    • Selenium (52)
    • Selenide (54)
  • Programowanie sterowane zachowaniami (55)
    • JBehave (56)
    • Cucumber (58)
  • Podsumowanie (60)

Rozdział 3. Czerwone, zielone, refaktoryzacja - od porażki, przez sukces, do doskonałości (61)

  • Przygotowywanie środowiska z systemem Gradle i narzędziem JUnit (62)
    • Tworzenie w środowisku IntelliJ IDEA projektu wykorzystującego system Gradle i Javę (62)
  • Czerwone, zielone, refaktoryzacja (65)
    • Napisz test (65)
    • Uruchom wszystkie testy i upewnij się, że ostatni kończy się niepowodzeniem (66)
    • Napisz kod rozwiązania (66)
    • Wykonaj wszystkie testy (66)
    • Przeprowadź refaktoryzację (67)
    • Powtórz cały cykl (67)
  • Wymagania dotyczące programu do gry w kółko i krzyżyk (67)
  • Pisanie programu do gry w kółko i krzyżyk (68)
    • Wymaganie nr 1 (68)
    • Wymaganie nr 2 (74)
    • Wymaganie nr 3 (77)
    • Wymaganie nr 4 (83)
  • Pokrycie kodu testami (85)
  • Dodatkowe ćwiczenia (86)
  • Podsumowanie (86)

Rozdział 4. Testy jednostkowe. Koncentrowanie się na wykonywanym zadaniu, a nie na tym, co już zostało zrobione (89)

  • Testy jednostkowe (90)
    • Czym są testy jednostkowe? (90)
    • Po co stosować testy jednostkowe? (91)
    • Refaktoryzacja kodu (91)
    • Dlaczego nie ograniczyć się do stosowania samych testów jednostkowych? (91)
  • Testy jednostkowe w TDD (93)
  • Platforma TestNG (94)
    • Adnotacja @Test (94)
    • Adnotacje @BeforeSuit, @BeforeTest, @BeforeGroups, @AfterGroups, @AfterTest i @AfterSuit (95)
    • Adnotacje @BeforeClass i @AfterClass (95)
    • Adnotacje @BeforeMethod i @AfterMethod (95)
    • Argument w adnotacji @Test(enable = false) (96)
    • Argument w adnotacji @Test(expectedExceptions = NazwaKlasy.class) (96)
    • Podsumowanie porównania platform TestNG i JUnit (96)
  • Wymagania dotyczące zdalnie sterowanego statku (97)
  • Pisanie kodu do zdalnego sterowania statkiem (97)
    • Przygotowywanie projektu (97)
    • Klasy pomocnicze (99)
    • Wymaganie nr 1 (100)
    • Wymaganie nr 2 (103)
    • Wymaganie nr 3 (105)
    • Wymaganie nr 4 (106)
    • Wymaganie nr 5 (109)
    • Wymaganie nr 6 (113)
  • Podsumowanie (113)

Rozdział 5. Projekt. Jeśli czegoś nie da się przetestować, projekt jest nieprawidłowy (115)

  • Dlaczego projekt ma znaczenie? (116)
    • Zasady projektowe (116)
  • Czwórki (118)
    • Wymagania (119)
  • Testowanie ostatniej wersji programu do gry Czwórki (119)
    • Wymaganie nr 1 (120)
    • Wymaganie nr 2 (121)
    • Wymaganie nr 3 (121)
    • Wymaganie nr 4 (122)
    • Wymaganie nr 5 (124)
    • Wymaganie nr 6 (124)
    • Wymaganie nr 7 (125)
    • Wymaganie nr 8 (126)
  • Program do gry w Czwórki napisany za pomocą TDD (127)
    • Hamcrest (128)
    • Wymaganie nr 1 (128)
    • Wymaganie nr 2 (129)
    • Wymaganie nr 3 (132)
    • Wymaganie nr 4 (133)
    • Wymaganie nr 5 (135)
    • Wymaganie nr 6 (135)
    • Wymaganie nr 7 (137)
    • Wymaganie nr 8 (138)
  • Podsumowanie (140)

Rozdział 6. Eliminowanie zewnętrznych zależności za pomocą atrap (141)

  • Tworzenie zastępników (142)
    • Po co tworzyć atrapy? (143)
    • Terminologia (144)
    • Obiekty pełniące funkcję atrap (144)
  • Platforma Mockito (145)
  • Wymagania dotyczące drugiej wersji programu do gry w kółko i krzyżyk (146)
  • Rozwijanie drugiej wersji programu do gry w kółko i krzyżyk (146)
    • Wymaganie nr 1 (147)
    • Wymaganie nr 2 (158)
  • Testy integracyjne (164)
    • Oddzielanie testów od siebie (165)
    • Test integracyjny (166)
  • Podsumowanie (168)

Rozdział 7. Programowanie sterowane zachowaniami - współpraca w ramach całego zespołu (169)

  • Różne specyfikacje (170)
    • Dokumentacja (170)
    • Dokumentacja dla programistów (171)
    • Dokumentacja dla nieprogramistów (172)
  • Programowanie sterowane zachowaniami (173)
    • Narracja (173)
    • Scenariusze (175)
  • Historia BDD dotycząca księgarni (176)
  • JBehave (179)
    • Klasa Runner dla platformy JBehave (179)
    • Niegotowe kroki (181)
    • Selenium i Selenide (183)
    • Kroki w platformie JBehave (184)
    • Ostateczne sprawdzanie poprawności (190)
  • Podsumowanie (191)

Rozdział 8. Refaktoryzacja zastanego kodu w celu "odmłodzenia" go (193)

  • Zastany kod (194)
    • Przykładowy zastany kod (194)
  • Ćwiczenie kata (204)
    • Kata dotyczące zastanego kodu (204)
    • Opis (205)
    • Komentarze techniczne (205)
    • Dodawanie nowych funkcji (205)
    • Testy funkcjonalne i testy badawcze (205)
    • Wstępne analizy (206)
    • Stosowanie algorytmu modyfikowania zastanego kodu (210)
    • Wyodrębnianie i przesłanianie wywołania (216)
    • Eliminowanie nadużywania typów podstawowych w przypadku statusu zwracanego jako wartość typu int (220)
  • Podsumowanie (223)

Rozdział 9. Przełączniki funkcji - wdrażanie częściowo ukończonych funkcji w środowisku produkcyjnym (225)

  • Ciągła integracja, ciągłe dostarczanie i ciągłe wdrażanie (226)
  • Przełączniki funkcji (228)
  • Przykład zastosowania przełącznika funkcji (229)
    • Pisanie kodu usługi wyznaczającej liczby Fibonacciego (233)
    • Korzystanie z silnika obsługi szablonów (236)
  • Podsumowanie (240)

Rozdział 10. Łączenie wszystkich informacji (241)

  • TDD w pigułce (241)
  • Najlepsze praktyki (243)
    • Konwencje nazewnicze (243)
    • Procesy (245)
    • Praktyki związane z pisaniem kodu (247)
    • Narzędzia (251)
  • To tylko początek (252)
  • To nie musi być koniec (252)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

TDD Programowanie w Javie sterowane testami
Tytuł książki: "TDD Programowanie w Javie sterowane testami"
Autor: Viktor Farcic, Alex Garcia
Wydawnictwo: Helion
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „TDD Programowanie w Javie sterowane testami”, kupili także:

Bootstrap. Praktyczne projekty, Michał Kortas, Wydawnictwo Helion

Testowanie aplikacji Java za pomocą JUnit, Radosław Sokół, Wydawnictwo Helion

Projekty inwestycyjne. Finansowanie, budżetowanie, ocena efektywności, Marta Postuła, Rafał Cieślik, Wydawnictwo Difin

ABC GeoGebry Poradnik dla początkujących, Katarzyna Winkowska-Nowak, Edyta Pobiega, Katarzyna Pobiega, Wydawnictwo Pazdro

Mikrokontrolery XMC1000 z Cortex-M0 w praktyce od mikrokontrolera do systemu. 12 projektów z XMC 2GO, Szymon Panecki, Wydawnictwo BTC

Dzielenie tortu. Jak rozdysponować udziały w bezkosztowym start-upie, Mike Moyer, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami