Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 79.80zł
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4

Tytuł: Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4
Tytuł oryginalny Mastering Game Development with Unreal Engine 4: Build high-performance AAA games with UE 4, 2nd Ed
Autor: Matt Edmonds
ISBN: 978-83-7541-367-0
Ilość stron: 350
Data wydania: 01/2019
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: Promise
Cena: 79.80zł


Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4.

Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++ w trakcie ich konstruowania. Prawdziwa zabawa zaczyna się później.

Zbudujemy postać gracza z rozbudowanym sterowaniem, utworzymy logikę tej postaci, zmienianie broni, ataki i ruch, przechodzenie pomiędzy scenami i poziomami, zachowywanie ekwipunku i parametrów i wiele innych. Pokażemy też budowanie wroga kontrolowanego przez sztuczną inteligencję, jak i fizyczną symulację uderzeń pocisków.

Czytelnik zapozna się też z zaawansowanymi funkcjami, jak Volumetric Lightmaps realizujące wstępnie obliczone oświetlenie albo Atmospheric i Volumetric Fog, pozwalające tworzyć zaawansowane efeky wizualne.

W dalszym ciągu przedstawiane są narzędzia potrzebne do zbudowania filmowych przerywników zapewniających pro-fesjonalne wrażenia w rozgrywce i prowadzące opowieść.

Po drodze zostanie zaimplementowany solidny interfejs użytkownika, w tym możliwość zapisu i ładowania stanu gry w dowolnym momencie. Pokazane też zostanie przygotowanie i budowanie wersji VR i AR oraz przeniesienie ich z edyto-ra do rzeczywistego świata, przy czym zbudujemy dwa nowe projekty dla tych całkiem nowych obszarów UE4 i zinte-grujemy z AR klasy z głównego projektu !

Po ukończeniu książki Czytelnik będzie znał wszystkie główne funkcje UE4 i będzie w stanie sprawić, że wymarzona przez niego gra stanie się rzeczywistością dzięki Unreal Engine 4.18+.

Umiejętności, które można zdobyć:
• Podstawy tworzenia gry bitewnej, pozwalające na pracę z innymi systemami krytycznymi dla rozgrywki: sterowanie, obsługa ekwipunku, przeciwnicy sterowani przez AI, interfejs użytkownika oraz dźwięk
• Korzystanie z narzędzi wydajności i dobieranie efektów stosowanie do możliwości platformy w edytorze materiałów
• Ulepszanie efektów wizualnych przy użyciu takich systemów UE4, jak Volumetric Lightmaps, Precomputed Lighting lub przerywniki filmowe
• Poznanie metod przechodzenia pomiędzy scenami lub poziomami u strategie zarządzania
• Implementacja zgodności czasowej dźwięku i animacji
• Integracja Augmented Reality z grą przy użyciu nowego narzędzia ARKit i wsparcia dla ARCore
• Wykonywanie niemal dowolnej logiki gry poprzez skryptowanie blueprintów i rozumienie, kiedy należy ją implemen-tować w C++

Ponieważ książka jest drukowana jako czarno-biała, wydawnictwo zdecydowało się udostępnić dodatkowo plik PDF zawierający kolorowe wersje zrzutów ekranu z książki. Plik PDF pobrać ze strony wydawnictwa.

Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4”, kupili także:

Ekomobilność. Tom I. Innowacyjne i ekologiczne środki transportu, Włodzimierz Choromański, Wydawnictwo WKiŁ

JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie III, David Sawyer McFarland, Wydawnictwo Helion

Project 2013. Opanuj każdy projekt, Scott Daley, Wydawnictwo Helion

Ukryta tożsamość. Jak się obronić przed utratą prywatności, Tomasz Ciborski, Wydawnictwo Helion

Pogromca stresów, czyli jak przejąć kontrolę nad własnymi emocjami, Katarzyna Lorek, Wydawnictwo Onepress

Trening spartańskiego wojownika. Filmowa muskulatura w 30 dni, Dave Randolph, Wydawnictwo Septem

Perswazja nie do odrzucenia Sekretny sposób na to by za każdym razem słyszeć TAK, Geoff Burch, Wydawnictwo Onepress
<b>Wyzwanie: 30 dni bez alkoholu. Jak zmienić nawyki i odzyskać kontrolę</b>, <font color="navy">Annie Grace</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Wyzwanie: 30 dni bez alkoholu. Jak zmienić nawyki i odzyskać kontrolę, Annie Grace, Wydawnictwo Sensus

Angular 2. Programowanie z użyciem języka TypeScript, Yakov Fain, Anton Moiseev, Wydawnictwo Helion

środa, 09 października 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami