Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Zarządzanie projektami » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Sztuka zarządzania projektami 69.00zł
Sztuka zarządzania projektami

Autor: Scott Berkun

ISBN: 83-246-0095-7

Ilość stron: 528

Data wydania: 06/2001

Twarda oprawa

Zarządzanie projektami to dziedzina nauki, która w ostatnim czasie gwałtownie się rozwija. Organizacja pracy oparta na projektach stała się niezwykle popularna. Opublikowano setki książek na ten temat. Jednak w wielu z nich omawiane są zagadnienia bardzo wyspecjalizowane, co ogranicza krąg odbiorców do kierowników projektów określonego rodzaju. W innych publikacjach nadmierny nacisk kładzie się na wiedzę teoretyczną, pozostawiając aspekty praktyczne niemal nietknięte. Tymczasem w nowoczesnych firmach, szczególnie takich, które realizują wiele projektów jednocześnie, właśnie praktyczne umiejętności są potrzebne najbardziej.

W książce "Sztuka zarządzania projektami" nie znajdziesz długich teoretycznych wywodów. Jej autor, doświadczony kierownik projektów pracujący m.in. dla Microsoftu, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu, wprowadzi Cię w specyfikę zarządzania projektami i przedstawi najważniejsze elementy tej dziedziny wiedzy. Dowiesz się, jak układać harmonogram projektu, zarządzać ludźmi, rozwiązywać problemy i dotrzymywać terminów.

  • Planowanie projektu
  • Tworzenie wizji i specyfikacji
  • Kierowanie pracownikami
  • Prowadzenie zebrań
  • Budowanie zaufania
  • Strategie zarządzania projektem
  • Zamykanie projektu i wprowadzanie produktu na rynek

Poznaj praktyczne aspekty zarządzania projektami. Stosowanie zasad omówionych w tej książce gwarantuje sukces każdego projektu.

Rozdziały:

I. PLANOWANIE (37)

2. Cała prawda na temat harmonogramów (39)

3. Planowanie, czyli co właściwie jest do zrobienia? (67)

4. Tworzenie dobrej wizji projektu (105)

5. Skąd biorą się pomysły? (133)

6. Co zrobić z pomysłami? (165)

II. UMIEJĘTNOŚCI (191)

7. Specyfikacje (193)

8. Podejmowanie właściwych decyzji (219)

9. Komunikowanie się i stosunki międzyludzkie (249)

10. Jak nie drażnić pracowników: organizacja procesów, e-mail i narady (275)

11. Co robić, gdy sprawy zaczynają wymykać się spod kontroli (305)

III. ZARZĄDZANIE (343)

12. Dlaczego przywództwo musi opierać się na zaufaniu (345)

13. Działanie (371)

14. Strategia gry środkowej (399)

15. Strategia gry końcowej (431)

16. Władza i polityka (469)

A. Polecana lektura dodatkowa (501)

B. Podziękowania (505)

C. Zdjęcia (507)

Sztuka zarządzania projektami
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Sztuka zarządzania projektami”, kupili także:

Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem Wydanie 2, Marcin Żemigała, Wydawnictwo PLACET

AutoCAD 2018 PL, Andrzej Pikoń, Wydawnictwo Helion

Listy do młodego matematyka, Ian Steward, Wydawnictwo Prószyński

Postępy w regulacji optymalnoczasowej w czasie rzeczywistym, Andrzej Turnau, Wydawnictwo EXIT

Współczesna metrologia Zagadnienia wybrane, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

Zen To Done Proste sposoby na zwiększenie efektywności, Leo Babauta, Wydawnictwo Sensus

Harvard Business Review Zarządzanie wiedzą, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress

Finanse dla niefinansistów C.H. Beck, Krzysztof Bednarz, Wydawnictwo C.H. BECK

Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II poszerzo, Jarek Szczepański, Wydawnictwo Onepress

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami