Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Systemy biznesu elektronicznego 55.00zł
Systemy biznesu elektronicznego

Autor: Witold Chmielarz

ISBN: 978-83-7251-708-1

Ilość stron: 320

Data wydania: 2007

W książce analizowane są też narzędzia marketingu internetowego i otoczenie elektronicznego biznesu w postaci systemów elektronicznej administracji publicznej oraz systemów umac­niających pozycję e-biznesu w społeczeństwie (elektronicznych szkoleń i pracy na odległość).

Podstawową tezą jest dowiedzenie nieuchronności rozwoju elektronicznego biznesu w gospodarce wspieranej najnowszymi technologiami informacyjnymi, zintegro­wanymi z systemami tradycyjnymi firm.

Powyższa teza jest weryfikowana licz­nymi zestawieniami statystycznymi oraz badaniami własnymi wybranych branż usługowych (turystyka, nieruchomości, aukcje) oraz wsparta analizą literaturową i własnymi doświadczeniami.

Rozdziały:

Rozdział 1. Idea i rozwój zjawiska biznesu elektronicznego
1.1. Pojęcia i typologie elektronicznego biznesu
1.2. Powstanie i ewolucja systemów elektronicznego biznesu
1.3. Biznes elektroniczny w wymiarze międzynarodowym
1.4. Infrastruktura technologiczna elektronicznego biznesu
1.5. Przesłanki tworzenia, zalety i wady elektronicznego biznesu
1.6. Biznes elektroniczny w Polsce na tle tendencji światowych       

Rozdział 2. Transakcje w elektronicznym biznesie
2.1. Charakterystyka obszarów transakcji w elektronicznym biznesie
2.2. Transakcje pomiędzy przedsiębiorstwami w elektronicznym biznesie
2.3. Transakcje pomiędzy przedsiębiorstwem a klientem w elektronicznym biznesie
2.4. Charakterystyka i funkcjonowanie sklepów internetowych
2.5. Klienci sklepów elektronicznych i ich zakupy

Rozdział 3. Marketing w sieci
3.1. Internet w promocji uzupełniającej
3.2. Wykorzystanie poczty elektronicznej w marketingu internetowym
3.3. Narzędzia wspomagające public relations
3.4. Narzędzia wspomagające komunikację w marketingu call center
3.5. Ocena skuteczności narzędzi promocji poprzez Internet

Rozdział 4. Projektowanie stron internetowych dla działalności gospodarczej
4.1. Analiza zagadnienia i tworzenie założeń witryn internetowych
4.2. Zasady projektowania grafiki i struktury informacyjnej witryn internetowych
4.3. Zasady projektowania nawigacji na stronach internetowych
4.4. Zasady ogólne wdrażania stron internetowych
4.5. Zasady budowy strategii marketingowej stron internetowych
4.6. Ramowe założenia eksploatacji, rozwoju i utrzymania stron internetowych

Rozdział 5. Badanie stanu i rozwoju systemów elektronicznego biznesu w wybranych sektorach w Polsce
5.1. Metodyka postępowania badawczego
5.2. Analiza możliwości zastosowania systemów elektronicznego biznesu w turystyce
5.3. Ocena zastosowań biznesu elektronicznego w handlu nieruchomościami
5.4. Analiza rozwiązań elektronicznego biznesu w tworzeniu i funkcjonowaniu aukcji internetowych

Rozdział 6. Kształtowanie społeczeństwa informacyjnego - społeczno-instytucjonalnego otoczenia elektronicznego biznesu
6.1. Podstawowe założenia społeczeństwa informacyjnego
6.2. Systemy elektronicznego kształcenia i elektronicznej pracy
6.3. Formy budowania wirtualnych społeczności
6.4. Budowa i funkcjonowanie systemów elektronicznej administracji publicznej

Zakończenie - bariery rozwoju e-biznesu w Polsce i sposoby ich pokonania

Systemy biznesu elektronicznego
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Systemy biznesu elektronicznego”, kupili także:
<b>Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku</b>, <font color="navy">Scott Kelby</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku, Scott Kelby, Wydawnictwo Helion

Lutowanie bezołowiowe, Krystyna Bukat, Halina Hackiewicz, Wydawnictwo BTC

Brzdącu, śpij słodko! Spraw, by Twoje dziecko przesypiało całe noce, Pat Spungin, Wydawnictwo Onepress

Marketing w Internecie strategie dla małych i dużych firm, Piotr Guziur, Wydawnictwo Helion

Słownik techniczny hiszpańsko-polski REA, Tadeusz Weroniecki, Wydawnictwo REA

Istota inteligencji, Jeff Hawkins, Sandra Blakeslee, Wydawnictwo Helion

Gra w manipulacje Postaw na swoim i nie daj się oszukać Wydanie III, Robert-Vincent Joule, Jean-Leon Beauvois, Wydawnictwo GWP
<b>Liczby Krótki kurs</b>, <font color="navy">Peter M. Higgins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Liczby Krótki kurs, Peter M. Higgins, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>PowerShell 7 dla Profesjonalistów IT</b>, <font color="navy">Thomas Lee</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
PowerShell 7 dla Profesjonalistów IT, Thomas Lee, Wydawnictwo Promise

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami