Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Komputerowe metody analizy układów analogowych Teoria i zastosowania

Komputerowe metody analizy układów analogowych Teoria i zastosowania

71.40zł
57.83zł
Światy z pikseli Antologia studiów nad grami komputerowymi 59.00zł
Światy z pikseli Antologia studiów nad grami komputerowymi

Autor: Mirosław Filiciak

ISBN: 978-83-89281-95-1

Ilość stron: 472

Data wydania: 09/2010

Światy z pikseli. Antologia studiów nad grami komputerowymi to zbiór tekstów, które pomogą lepiej zrozumieć zjawisko gier komputerowych, a także ilustrują ewolucję myślenia o grach.

To pozycja, która ma ambicje poszukiwania odpowiedzi na m.in. następujące pytania:
• czy gry komputerowe bliższe są mediom, czy może tradycyjnym grom i zabawom?
• o gry komputerowe wnoszą do estetyki mediów i komunikacji z odbiorcami kultury?
• jak w świecie nowych technologii będzie wyglądać praca, jakie powstaną modele produkcji?

Książka zawiera podstawowe propozycje metodologiczne i przegląd kluczowych perspektyw obecnych w badaniach nad grami komputerowymi, definicje gier komputerowych, prezentuje przykłady kulturoznawczej interpretacji konkretnych gier, jak i samej sytuacji grania.

Pozycja skierowana przede wszystkim do:
• zainteresowanych grami studentów kierunków takich, jak kulturoznawstwo, socjologia, antropologia, ale też ekonomia i informatyka;
• pedagogów chcących bliżej poznać jedną z ulubionych form rozrywki młodych ludzi;
• graczy, którzy chcą rozszerzać wiedzę na temat swojego hobby.

Książka może też posłużyć jako podręcznik wykorzystywany na kursach poświęconych badaniom mediów cyfrowych, zwłaszcza gier, jak i kursach specjalistycznych, kształcących przyszłych twórców gier.

Światy z pikseli Antologia studiów nad grami komputerowymi
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Światy z pikseli Antologia studiów nad grami komputerowymi”, kupili także:

Myśl pozytywnie Wydanie II, Zbyszek Brześkiewicz, Wydawnictwo Studio Astropsychologii

Adobe InDesign CC/CC PL. Oficjalny podręcznik, Kelly Kordes Anton, John Cruise, Wydawnictwo Helion
<b>Excel 2021 i Microsoft 365 Krok po kroku</b>, <font color="navy">Joan Lambert</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Excel 2021 i Microsoft 365 Krok po kroku, Joan Lambert, Wydawnictwo Promise

IQ ćwiczenia na inteligencję, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Publicat

Wartości wzorcowe wskaźników finansowych przedsiębiorstw giełdowych, Piotr Figura, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Elektroakustyka w praktyce estradowej</b>, <font color="navy">Maciej Znamierowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Elektroakustyka w praktyce estradowej, Maciej Znamierowski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Rysunek techniczny budowlany z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych</b>, <font color="navy">Maciej Piekarski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rysunek techniczny budowlany z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych, Maciej Piekarski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Siła małych celów Zasada 1%, czyli jak osiągnąć sukces dzięki drobnym zmianom, Tom O'Neil, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wybrane zagadnienia z teorii plastyczności, Wojciech Waszewski, Wydawnictwo DWE

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami