Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Planowanie produkcji i dystrybucji

Planowanie produkcji i dystrybucji

39.90zł
33.92zł
Światy z pikseli Antologia studiów nad grami komputerowymi 59.00zł
Światy z pikseli Antologia studiów nad grami komputerowymi

Autor: Mirosław Filiciak

ISBN: 978-83-89281-95-1

Ilość stron: 472

Data wydania: 09/2010

Światy z pikseli. Antologia studiów nad grami komputerowymi to zbiór tekstów, które pomogą lepiej zrozumieć zjawisko gier komputerowych, a także ilustrują ewolucję myślenia o grach.

To pozycja, która ma ambicje poszukiwania odpowiedzi na m.in. następujące pytania:
• czy gry komputerowe bliższe są mediom, czy może tradycyjnym grom i zabawom?
• o gry komputerowe wnoszą do estetyki mediów i komunikacji z odbiorcami kultury?
• jak w świecie nowych technologii będzie wyglądać praca, jakie powstaną modele produkcji?

Książka zawiera podstawowe propozycje metodologiczne i przegląd kluczowych perspektyw obecnych w badaniach nad grami komputerowymi, definicje gier komputerowych, prezentuje przykłady kulturoznawczej interpretacji konkretnych gier, jak i samej sytuacji grania.

Pozycja skierowana przede wszystkim do:
• zainteresowanych grami studentów kierunków takich, jak kulturoznawstwo, socjologia, antropologia, ale też ekonomia i informatyka;
• pedagogów chcących bliżej poznać jedną z ulubionych form rozrywki młodych ludzi;
• graczy, którzy chcą rozszerzać wiedzę na temat swojego hobby.

Książka może też posłużyć jako podręcznik wykorzystywany na kursach poświęconych badaniom mediów cyfrowych, zwłaszcza gier, jak i kursach specjalistycznych, kształcących przyszłych twórców gier.

Światy z pikseli Antologia studiów nad grami komputerowymi
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Światy z pikseli Antologia studiów nad grami komputerowymi”, kupili także:

Elektronarzędzia Wszechstronny poradnik najsterkowicza, Holger H. Schweizer, Wydawnictwo REA

Oblubienice wojny, Helen Bryan, Wydawnictwo Editio

Porozumienie ponad pokoleniami. Rodzinny uniwersytet trzeciego wieku, Małgorzata Modrak, Wydawnictwo Sensus

Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw, Magdalena Grabowska, Wydawnictwo CEDEWU

Monitorowanie otoczenia z Arduino, Emily Gertz, Patrick Di Justo, Wydawnictwo Helion

Krótka historia wielkich umysłów Genialni matematycy i ich arcydzieła, Ian Stewart, Wydawnictwo Prószyński
<b>Głębokie uczenie przez wzmacnianie. Praca z chatbotami oraz robotyka, optymalizacja dyskretna i automatyzacja sieciowa w</b>, <font color="navy">Maxim Lapan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Głębokie uczenie przez wzmacnianie. Praca z chatbotami oraz robotyka, optymalizacja dyskretna i automatyzacja sieciowa w, Maxim Lapan, Wydawnictwo Helion

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą, Mateusz Grzesiak, Wydawnictwo Onepress

Windows XP dla administratorów Kurs podstawowy, Curt Simmons, Wydawnictwo EDITION2000

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami