Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Stretching w biznesie Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach 57.00zł 42.75zł
Stretching w biznesie Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach

Autor: Graeme K. Deans, Fritz Kroeger

ISBN: 83-246-0013-2

Ilość stron: 240

Data wydania: 01/2006

Twarda oprawa

Rozwój - to słowo pojawia się bardzo często podczas spotkań, narad, tworzenia planów i strategii. Jednak dziś stabilny rozwój przedsiębiorstwa zależy od wielu czynników. Dopracowana do perfekcji struktura organizacyjna, maksymalnie zredukowane koszty i najwyższa wydajność pracy to tylko niektóre z nich.

Wielu prezesów i dyrektorów nie zdaje sobie sprawy z tego, co można zrobić, by stymulować rozwój firmy. Część z nich boi się podejmować radykalne kroki i ryzyko niezbędne do tego, aby firma mogła się szybko rozrastać. Sądzą, że poprawa efektywności i redukcja kosztów nie są zbyt ryzykowne, podczas gdy inicjatywy rozwojowe niosą ze sobą znacznie większe zagrożenie. Jest jednak inaczej.

Książka " Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach" to efekt 14-letnich badań przeprowadzonych przez jej autora w ponad 29 tyś. przedsiębiorstw. W oparciu o wyniki tych badań A.T. Kearney stworzył czteroetapowy plan rozwoju przedsiębiorstwa i opis precyzyjnych kroków prowadzących do wdrożenia każdego etapu.

Czytając niniejszą książkę, przekonasz się, że dynamiczny wzrost jest możliwy w każdej branży, w każdym regionie i w każdym okresie. Autor udowodni Ci, że rozwój przedsiębiorstwa nie zależy od czynników zewnętrznych, ale od wewnętrznych działań podejmowanych w firmie.

  • Znajdowanie celu rozwoju
  • Przygotowywanie firmy do rozwoju
  • Model rozwoju przez rozciąganie
  • Usuwanie wąskich gardeł
  • Usprawnianie procesu podejmowania decyzji
  • Planowanie właściwej strategii
  • Reorganizacja procesów biznesowych

Jeśli chcesz pójść w ślady firm, które odnoszą sukcesy, wykorzystaj strategie rozwoju, w oparciu o którą działają.

Rozdziały:

Część I Krajobraz rozwoju firmy (27)

Rozdział 1. Rozpoznawanie wyzwań i przeszkód (29)

  • Wyzwania towarzyszące rozwojowi - to więcej niż zdobycie tylko jednego szczytu (30)
  • Upadek wielu popularnych koncepcji i strategii rozwoju (34)
  • Wyzwanie dla Coca-Coli - przeszkody w rozwoju na przełomie wieków (36)
  • Czy możemy sprostać wyzwaniom, jakie niesie ze sobą rozwój? (38)

Rozdział 2. Gra w konsolidację (41)

  • Nauka na przykładach (42)

Rozdział 3. Władze państwowe mogą wspierać lub utrudniać rozwój (55)

  • Branżowe wskaźniki wzrostu w poszczególnych krajach są różne (57)
  • Władze promują wybrane branże (59)
  • Łączenie biznesu i polityki na krzywej finału (61)
  • Nasilenie protekcjonizmu (64)
  • Krótka podróż po świecie (66)
  • Wnioski (72)

Część II Argumenty przemawiające za rozwojem (75)

Rozdział 4. Cel rozwoju (77)

  • Znajdź właściwą ścieżkę (79)
  • Wykorzystywanie właściwych dźwigni (92)

Rozdział 5. Przygotowanie do rozwoju (95)

  • Pozytywne aspekty rozwoju (96)
  • Skutki konsolidacji branży (100)
  • Diagnozowanie wzrostu (104)

Część III Model rozwoju przez rozciąganie (107)

Rozdział 6. Wprowadzenie do modelu rozwoju przez rozciąganie (109)

  • Opowieść o dwóch strategiach (111)
  • Zdecentralizowane i zunifikowane (121)

Rozdział 7. Działalność operacyjna - usuwanie "wąskich gardeł" i barier rozwoju (125)

  • Wal-Mart - rozwój napędzany przez działalność operacyjną (126)
  • 1. Zarządzanie procesem zaopatrzenia (127)
  • 2. Jakość produktu i usługi (128)
  • 3. Rozwój nowego produktu (129)
  • 4. Dostawa na czas (131)
  • 5. Lepsza obsługa klienta (132)
  • 6. Efektywność sprzedaży (133)
  • 7. Strategia cenowa i jej wdrażanie (134)
  • Graco (136)

Rozdział 8. Organizacja - budowanie dobrze prosperujących firm (139)

  • Goldman Sachs (140)
  • Eliminacja tarć (143)
  • Przełamanie barier rozwoju (145)
  • Sara Lee (148)
  • Usprawnienie procesu podejmowania decyzji (149)
  • Powiązanie systemu wynagrodzeń z rozwojem firmy (150)
  • HSBC Holdings (151)

Rozdział 9. Strategia - wykorzystanie dźwigni strategicznych (155)

  • Toyota (155)
  • W jakiej branży rzeczywiście działasz? (159)
  • Na czym polega Twoja strategia rozwoju zorientowana na klienta? (159)
  • Jakie kanały dystrybucji najsilniej pobudzają rozwój? (160)
  • W których krajach powinieneś konkurować? (161)
  • Jaki jest najlepszy portfel produktów? (162)
  • Teleflex (162)
  • Gdzie mieszczą się w Twoich planach fuzje i przejęcia? (164)
  • Robert Mondavi (166)

Rozdział 10. Rozciąganie - osiąganie nadzwyczajnego tempa wzrostu (171)

  • Nestlé (171)
  • Łańcuch wartości i model biznesowy (174)
  • Baza klientów (175)
  • Obsługa (177)
  • Partnerstwo i podział ryzyka (178)
  • Kanały dystrybucji (178)
  • Marki (179)
  • Wygoda i dostosowanie do indywidualnych potrzeb (180)
  • Zasięg geograficzny (181)
  • Technologia (182)
  • Johnson & Johnson (183)

Część IV Realizacja i wnioski (187)

Rozdział 11. Organizacja procesu rozwoju - rozwiązywanie problemów związanych z implementacją (189)

  • Przekonanie partnerów do rozwoju (191)
  • Wybór właściwego dyrektora generalnego z punktu widzenia rozwoju (193)
  • Stworzenie kultury rozwoju (195)
  • Globalizacja i ekspansja geograficzna (197)

Rozdział 12. Przebudowa procesów biznesowych pod kątem rozwoju (201)

  • Podstawowe procesy umożliwiające rozwój (202)
  • Innowacje - narodziny nowych produktów i usług (203)
  • Możliwości wzrostu (206)
  • Zarządzanie decyzjami o fuzjach i przejęciach (207)

Rozdział 13. Przyszłe wyzwania dla rozwoju (213)

  • Powody dla zachowania nadziei (215)
  • Perspektywy wzrostu dla głównych regionów (215)
  • Prognozy wzrostu w kluczowych branżach (217)
  • Rozciąganie w przyszłość (222)

Dodatek Ekonomiczna wartość dodana (EVA) i inne schematy wartości (223)

  • Strategie cenowe (227)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 42,75zł

Stretching w biznesie Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach
Tytuł książki: "Stretching w biznesie Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach"
Autor: Graeme K. Deans, Fritz Kroeger
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 57.00zł 42.75zł
Klienci, którzy kupili „Stretching w biznesie Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach”, kupili także:

Design XX wieku, Judith Miller, Wydawnictwo Buchmann

Statystyka i chemometria w chemii analitycznej, James Miller, Wydawnictwo Naukowe PWN

O kształtowaniu się człowieka, Maria Montessori, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wstęp do sztucznej inteligencji, Mariusz Flasiński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podstawowe techniki przetwarzania obrazu, , Wydawnictwo WKiŁ

Dioptryka - Kartezjusz, Kartezjusz, Wydawnictwo Universitas

Zarządzanie logistyką, Alan Harrison, Remko van Hoek, Wydawnictwo PWE

Po prostu Windows XP PL service pack 2, Maria Sokół, Wydawnictwo Helion

Konstrukcje budowlane 3 Posadowienie budowli konstrukcje murowe i drewniane, Stefan Pyrak, Wojciech Włodarczyk, Wydawnictwo WSiP

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami