Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Geografia Leksykon ucznia

Geografia Leksykon ucznia

7.00zł
5.67zł
Strategia zarządzania jakością 40.00zł
Strategia zarządzania jakością

Tytuł: Strategia zarządzania jakością
Autor: Stanisław Tkaczyk, Ewa Kowalska-Napora
ISBN: 978-83-7641-669-4
Ilość stron: 192
Data wydania: 08/2012
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Difin
Cena: 40.00zł


W książce Strategia zarządzania jakością autorzy próbują określić, czym jest jakość optymalna, dzięki której przedsiębiorstwa mogą poprzez funkcję strat obniżyć koszty wytwórcze.

Obszar problemowy pracy może być tematem polemik studialnych na kierunkach zarządczych, inżynierskich, a także dla ludzi biznesu, tudzież osób, które samodzielnie pragną zgłębić specyfikę efektywnego zarządzania jakością.

Rozdziały:

1. Teoretyczne uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem
1.1. Przedsiębiorstwo jako system
1.2. Otoczenie funkcjonalnego bytu a ewaluacja strategii
1.2.1. Globalizacja strategii i zarządzania
1.2.2. Uwarunkowania zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa funkcjonującego na rynku globalnym
1.3. Myślenie i planowanie strategiczne
1.4. Źródła przewag konkurencyjnych a stosowane strategie osiągania przewag konkurencyjnych
 
2. Inżynieria jakości w zarządzaniu procesowym
2.1. Działania projakościowe jako wyznacznik konkurencyjności organizacji
2.2. Teoretyczne uwarunkowania zarządzania procesami w strategii TQM
2.3. Elementy inżynierii jakości
2.4. Plany jakości
2.5. Koszty jakości
2.5.1. Interpretacja pojęcia kosztów jakości
2.5.2. Model J.M. Jurana
2.5.3. Model Genichi Taguchiego
 
3. Procesowe podejście do zarządzania jakością
3.1. Zarządzanie procesami
3.2. Kryteria i mierniki oceny efektywności działań przedsiębiorstwa
3.3. Identyfikacja i kreowanie efektywności na poziomie procesu
3.3.1. Efektywność i skuteczność procesu
3.3.2. Utrzymanie procesu
3.3.3. Doskonalenie procesu
3.4. Atrybuty procesu
3.5. Rachunek kosztów procesu
3.6. Modele systemów zarządzania jakością
 
4. Kreowanie wizji przedsiębiorstwa przyszłości
4.1. Przedsiębiorstwo jako system
4.2. Modelowanie i optymalizacja w zarządzaniu procesowym
4.3. Strategiczna karta wyników – Balanced Scorecard (BSC) – jako programator i weryfikator działań przedsiębiorstwa
4.4. Ewolucyjny model doskonalenia organizacji procesowej
 
5. Diagnostyka zarządzania procesem wytwarzania – podjęty problem badawczy
5.1. Poziomy zależności – próba rozwiązania problemu
5.2. Homotopia empiryczna jako metoda diagnostyczna w formułowaniu i ocenianiu strategii wytwórczej
 
6. Optymalizacja procesu zarządzania w przemyśle hutniczym w Polsce
6.1. Cel, przyjęta metoda i zakres badań
6.2. Efekty produktowe jako weryfikator teorii oddziaływań
6.3. Efekty produktowe jako miara zdolności jakościowych i ich oceny
6.4. Efektywność produkcji w aspekcie efektów produktowych – holon weryfikacji
 
7. Model poprawy efektywności i jakości produkcji w przemyśle hutniczym w Polsce
7.1. Założenia do budowy modelu optymalizacji produkcji
7.2. Opis modelu poprawy efektywności i jakości produkcji
7.3. Implementacja opracowanego modelu

Strategia zarządzania jakością
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Strategia zarządzania jakością”, kupili także:

PC Hardware Almanach wydanie III, Robert Bruce Thompson, Barbara Fritchman Thompson, Wydawnictwo Helion

Nauka - to lubię Od ziarnka piasku do gwiazd, Tomasz Rożek, Wydawnictwo W.A.B.
<b>Kosmos Einsteina Jak wizja wielkiego fizyka zmieniła nasze rozumienie czasu i przestrzeni</b>, <font color="navy">Michio Kaku</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Kosmos Einsteina Jak wizja wielkiego fizyka zmieniła nasze rozumienie czasu i przestrzeni, Michio Kaku, Wydawnictwo Prószyński

BIOS przewodnik Wydanie 4, Bartosz Danowski, Andrzej Pyrchla, Wydawnictwo Helion

Trzy reguły Jak myślą wyjątkowe firmy Wydanie II, Michael E. Raynor , Mumtaz Ahmed, Wydawnictwo Naukowe PWN

Macromedia DreamWeaver 8 oficjalny podręcznik, Khristine Annwn Page, Wydawnictwo Helion

Controlling dla menedżerów, Edward Nowak, Wydawnictwo CEDEWU

Decyzje finansowe w przedsiębiorstwie, Anna Motylska-Kuźma, Joanna Wieprow, Wydawnictwo Difin

Ogrywanie rynku raz na trzy miesiące Sprawdzony plan inwestowania na giełdzie dla każdego, Gerald Appel, Marvin Appel, Wydawnictwo Wolters Kluwer

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami