Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training kit 70-620 Konfigurowanie klientów systemu Windows Vista Egzamin MCTS 70-620

Training kit 70-620 Konfigurowanie klientów systemu Windows Vista Egzamin MCTS 70-620

103.95zł
88.36zł
Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II 69.00zł 51.75zł
Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II

Tytuł: Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II
Tytuł oryginalny UX Strategy: Product Strategy Techniques for Devising Innovative Digital Solutions, 2nd Edition
Autor: Jaime Levy
ISBN: 9788328382893
Ilość stron: 216
Data wydania: 11/2021
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł


Droga do sukcesu produktu cyfrowego prowadzi przez serce użytkownika. Historia biznesu obfituje w przykłady świetnych pomysłów, które poniosły spektakularną porażkę z powodu zlekceważenia wrażeń użytkownika.

Przy opracowywaniu biznesowej strategii rozwoju produktu czy usługi trzeba więc zacząć od zebrania kluczowych informacji o przyszłych użytkownikach, ich potrzebach, preferencjach i przyzwyczajeniach, a także o konkurencyjnych produktach i perspektywach. Okazuje się jednak, że łączenie strategii typowo biznesowych z zasadami projektowania UX jest niełatwym zadaniem.

To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego podręcznika dla przedsiębiorców, projektantów UX i UI, a także menedżerów i strategów produktu. Znalazły się w nim skuteczne narzędzia i techniki strategiczne, które udowodniły swoją przydatność w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych.

Narzędzia te zostały udostępnione również w formie gotowego przybornika strategii UX. Pokazano tu, w jaki sposób zaplanować i przeprowadzić badania użytkowników, aby wyniki pozwoliły na opracowanie skutecznych strategii produktowych. Całość zawartych w książce materiałów składa się na solidny, przetestowany i skuteczny model praktyk ułatwiających wdrażanie innowacyjnych, udanych produktów cyfrowych.

W książce:
• zastosowanie prowizorycznych profili klienta i technik rozpoznania rynku do definiowania grupy docelowej
• techniki badań i analizy konkurencji
• projektowanie eksperymentów z wykorzystaniem prototypów
• sposoby na szybkie, niedrogie i efektywne badania użytkowników online
• cele, techniki i zasady prowadzenia kampanii marketingowych

Strategia UX - by zrobić na użytkowniku jak najlepsze wrażenie.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł

Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II
Tytuł książki: "Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II"
Autor: Jaime Levy
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II”, kupili także:

Systemy i sieci dostępowe xDSL, Sławomir Kula, Wydawnictwo WKiŁ

Głośniej niż słowa. Wykorzystaj moc swojego autentycznego głosu, Todd Henry, Wydawnictwo Onepress

Rozpoznawanie biometryczne Nowe metody ilościowej reprezentacji obiektów, Krzysztof Ślot, Wydawnictwo WKiŁ

Perl ćwiczenia, Krzysztof Juszkiewicz, Wydawnictwo Helion
<b>Kobieta Kompletna. Przestań szukać szczęścia, bądź szczęśliwa</b>, <font color="navy">Sylwia Kocoń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Kobieta Kompletna. Przestań szukać szczęścia, bądź szczęśliwa, Sylwia Kocoń, Wydawnictwo Onepress

Wykorzystaj swoje silne strony Użyj dźwigni swojego talentu, Marcus Buckingham, Wydawnictwo MT Biznes

Układy przeniesienia napędu samochodów ciężarowych i autobusów, Mariusz Zając, Wydawnictwo WKiŁ

Mistrz czystego kodu Kodeks postępowania profesjonalnych programistów, Robert C. Martin, Wydawnictwo Helion

Kompozycja zdjęć Kreatywna fotografia, Harold Davis, Wydawnictwo Helion

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami