Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training kit 70-620 Konfigurowanie klientów systemu Windows Vista Egzamin MCTS 70-620

Training kit 70-620 Konfigurowanie klientów systemu Windows Vista Egzamin MCTS 70-620

103.95zł
88.36zł
Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II 69.00zł 51.75zł
Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II

Tytuł: Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II
Tytuł oryginalny UX Strategy: Product Strategy Techniques for Devising Innovative Digital Solutions, 2nd Edition
Autor: Jaime Levy
ISBN: 9788328382893
Ilość stron: 216
Data wydania: 11/2021
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł


Droga do sukcesu produktu cyfrowego prowadzi przez serce użytkownika. Historia biznesu obfituje w przykłady świetnych pomysłów, które poniosły spektakularną porażkę z powodu zlekceważenia wrażeń użytkownika.

Przy opracowywaniu biznesowej strategii rozwoju produktu czy usługi trzeba więc zacząć od zebrania kluczowych informacji o przyszłych użytkownikach, ich potrzebach, preferencjach i przyzwyczajeniach, a także o konkurencyjnych produktach i perspektywach. Okazuje się jednak, że łączenie strategii typowo biznesowych z zasadami projektowania UX jest niełatwym zadaniem.

To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego podręcznika dla przedsiębiorców, projektantów UX i UI, a także menedżerów i strategów produktu. Znalazły się w nim skuteczne narzędzia i techniki strategiczne, które udowodniły swoją przydatność w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych.

Narzędzia te zostały udostępnione również w formie gotowego przybornika strategii UX. Pokazano tu, w jaki sposób zaplanować i przeprowadzić badania użytkowników, aby wyniki pozwoliły na opracowanie skutecznych strategii produktowych. Całość zawartych w książce materiałów składa się na solidny, przetestowany i skuteczny model praktyk ułatwiających wdrażanie innowacyjnych, udanych produktów cyfrowych.

W książce:
• zastosowanie prowizorycznych profili klienta i technik rozpoznania rynku do definiowania grupy docelowej
• techniki badań i analizy konkurencji
• projektowanie eksperymentów z wykorzystaniem prototypów
• sposoby na szybkie, niedrogie i efektywne badania użytkowników online
• cele, techniki i zasady prowadzenia kampanii marketingowych

Strategia UX - by zrobić na użytkowniku jak najlepsze wrażenie.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł

Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II
Tytuł książki: "Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II"
Autor: Jaime Levy
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II”, kupili także:

Windows 10 PL. Dla seniorów, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion

Microsoft Windows Server 2003 Microsoft Internet Explorer 6 Resource kit, Microsoft, Wydawnictwo Microsoft Press

Żeglarstwo dla bystrzaków Wydanie II, JJ Isler, Peter Isler, Wydawnictwo Onepress
<b>Geologia kontynentów Wydanie III</b>, <font color="navy">Włodzimierz Mizerski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Geologia kontynentów Wydanie III, Włodzimierz Mizerski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Organizacja projektowa, Michał Trocki, Wydawnictwo PWE

Content Marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści Twoja firma widoczna w, Tomasz Stopka, Wydawnictwo Poltext

Elektrotechnika i elektronika w pojazdach samochodowych, Anton Herner, Hans-Jürgen Riehl, Wydawnictwo WKiŁ

Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM wydanie 2, Chris Todman, Wydawnictwo WNT

Spring w akcji. Wydanie V, Craig Walls, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami