Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training kit 70-294 Planowanie wdrażanie i obsługa infrastruktury Active Directory Windows Server 2003 MCSE Wydanie 2

Training kit 70-294 Planowanie wdrażanie i obsługa infrastruktury Active Directory Windows Server 2003 MCSE Wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone 37.00zł 27.75zł
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone

Tytuł: Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone
Autor: Agnieszka Dejnaka
ISBN: 978-83-246-6517-4
Ilość stron: 208
Data wydania: 04/2013
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł


Marketingowy elementarz.

Marketing to bardzo szerokie pojęcie, kryjące w sobie wiele zagadnień i opisane w nieskończonej ilości książek, z których większość omawia jedynie wycinek promocyjnej rzeczywistości. Są pozycje poświęcone identyfikacji wizualnej, książki o psychologii reklamy, skutecznych formach promocji online i reklamie tradycyjnej.

Wiele z nich warto przeczytać i dokładnie zanalizować. Czytelnik musi jednak mieć na to czas i podstawową choć orientację w temacie. A co zrobić, gdy czasu brak, a informacyjna baza dotycząca reklamy jest Ci niezbędna do pracy? Koniecznie sięgnij po książkę Agnieszki Dejnaki!

Znajdziesz tu czystą esencję wiedzy z zakresu reklamy, która pozwoli Ci poznać podstawy tej dziedziny w ujęciu marketingowym. Informacje przekazywane przez autorkę będziesz w stanie wykorzystać praktycznie - przy zarządzaniu komunikacją w małym przedsiębiorstwie, projektowaniu księgi identyfikacji wizualnej czy wymyślaniu (skutecznego) sloganu reklamowego.

Poznasz sposoby promowania się w różnych mediach, nauczysz skutecznej komunikacji za pomocą słowa i obrazu. Potraktuj tę książkę jak osobisty elementarz w pierwszej klasie reklamy i marketingu. Podpisz swój egzemplarz i pilnuj go jak oka w głowie, ponieważ będziesz zakreślać ważne treści markerem, robić notatki na marginesach, zaginać rogi i wracać do niego wielokrotnie w każdym momencie pracy zawodowej, w której podstawy reklamy będą Ci potrzebne.

Spis treści:

1. Miejsce reklamy w działaniach marketingowych firmy (7)

  • 1.1. Dlaczego reklama? (7)
    • 1.1.1. Reklama jako narzędzie działań marketingowych firmy (8)
    • 1.1.2. Cele, funkcje i modele reklamy (25)
  • 1.2. Klasyfikacje reklam (36)
    • 1.2.1. Siatka FCB (36)
    • 1.2.2. Grupa docelowa działań reklamowych (52)
    • 1.2.3. Reklama a proces zakupu produktów (58)

2. Kreatywna i efektywna reklama (67)

  • 2.1. Komunikacja słowem (67)
    • 2.1.1. Slogan i co dalej? (67)
    • 2.1.2. Warsztat twórczy (72)
  • 2.2. Tworzenie reklam obrazem (80)
    • 2.2.1. Kolorystyka w reklamie (80)
    • 2.2.2. Zdjęcia reklamowe (84)
  • 2.3. Identyfikacja wizualna firmy i jej rola w reklamie (88)
    • 2.3.1. Elementy identyfikacji wizualnej (89)
    • 2.3.2. System identyfikacji wizualnej w Internecie (97)

3. Warsztat reklamy, czyli co i jak zrobić (99)

  • 3.1. Jak wykonać identyfikację wizualną firmy? (99)
    • 3.1.1. Logotyp i logo (99)
    • 3.1.2. Druki firmowe (101)
    • 3.1.3. Materiały reklamowe (105)
  • 3.2. Reklama prasowa, której nie przeoczysz (109)
    • 3.2.1. Etapy projektowania reklamy prasowej (109)
    • 3.2.2. Warsztat praktyczny (114)
    • 3.2.3. Analiza reklam (118)
  • 3.3. Reklama radiowa i telewizyjna (120)
    • 3.3.1. Reklama telewizyjna (120)
    • 3.3.2. Reklama radiowa (123)
    • 3.3.3. Analiza reklam (125)
  • 3.4. Reklama zewnętrzna (128)
    • 3.4.1. Formy reklamy zewnętrznej (128)
    • 3.4.2. Warsztat praktyczny (131)

4. Wybrane formy współczesnej reklamy (135)

  • 4.1. Reklama społeczna (135)
    • 4.1.1. Klasyfikacje reklam społecznych (137)
    • 4.1.2. Reklama społeczna a zmiana postaw odbiorców (140)
    • 4.1.3. Reklama społeczna a oddziaływanie przekazem na emocje (144)
  • 4.2. Reklama zaangażowana społecznie (151)
    • 4.2.1. Świadomość konsumenta a decyzje (151)
    • 4.2.2. Reklama w marketingu zaangażowanym społecznie (154)
  • 4.3. Współczesne reklamy - wybrane formy (159)
    • 4.3.1. Reklama w Internecie (159)

5. Planowanie działań reklamowych (169)

  • 5.1. Kampania reklamowa firmy (169)

A. Zalety i wady różnych form reklam (183)
B. Identyfikacja wizualna firmy Seven Heaven (187)

  • Logo, kolorystyka oraz typografia (187)
  • Druki firmowe (190)
  • Reklama zewnętrzna (196)
  • Reklama prasowa i billboardy (199)

C. Bibliografia (203)

  • Opracowania zwarte (203)
  • Strony internetowe (206)
  • Inne (208)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone
Tytuł książki: "Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone"
Autor: Agnieszka Dejnaka
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone”, kupili także:

Rachunek operatorowy Metody rozwiązywania zadań, Aleksandra Świetlicka, Andrzej Rybarczyk, Agata Jurkowlaniec, Wydawnictwo Naukowe PWN

E-procurement Systemy elektronicznych zamówień publicznych, Oskar Szumski, Wydawnictwo Difin

Miejsce przy stole. Przywództwo w IT w czasach Agile, Mark Schwartz, Wydawnictwo Helion

Polskie wytwórnie samolotów, Karol Placha-Hetman, Wydawnictwo Księży Młyn

MS Office 2016 PL w biurze i nie tylko, Piotr Wróblewski, Wydawnictwo Helion
<b>Nowoczesne hydroizolacje budynków Zeszyt 1 Zabezpieczenia wodochronne części podziemnych budynków</b>, <font color="navy">Barbara Francke</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nowoczesne hydroizolacje budynków Zeszyt 1 Zabezpieczenia wodochronne części podziemnych budynków, Barbara Francke, Wydawnictwo Naukowe PWN

Paradoksy prawdopodobieństwa, Krystyna Simons, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mikrokontrolery LPC2000 w przykładach, Emil Stawski, Wydawnictwo BTC

Technologia mechaniczna Podręcznik Część 1, Dillinger Josef, Heinzler Max, Dobler Hans-Dieter, Wydawnictwo REA

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami