Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Krótka historia wielkich umysłów Genialni matematycy i ich arcydzieła

Krótka historia wielkich umysłów Genialni matematycy i ich arcydzieła

44.90zł
35.92zł
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie 59.90zł 44.93zł
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie

Tytuł: Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
Autor: Krzysztof Wadas
ISBN: 9788328387966
Ilość stron: 232
Data wydania: 06/2022
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.90zł 44.93zł


Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki

Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet.

Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować.

Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki krzyczą do nas z reklam: wspaniała jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka, stworzona, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... bez fundamentów.

Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak wiele korzyści może przynieść dobrze skonstruowana strategia marki. Nie idź na skróty. Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta książka.

Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja marka. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł. Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swojej marki. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania.

Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię przez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia marki i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej, a także strategię komunikacji. Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej marki podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z małych w wielkie.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,93zł

Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie
Tytuł książki: "Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie"
Autor: Krzysztof Wadas
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.90zł 44.93zł
Klienci, którzy kupili „Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie”, kupili także:

Nigdy więcej spóźnień! Przez punktualność do sukcesu, Diana DeLonzor, Wydawnictwo Onepress

Logistyka miejska Teoria i praktyka, Blanka Tundys, Wydawnictwo Difin

Fizyka współczesna, Paul A. Tipler, Ralph A. Llewellyn, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Komercyjne i przemysłowe aplikacje Internetu rzeczy na Raspberry Pi Prototypowanie rozwiązań IoT</b>, <font color="navy">Ioana Culic , Alexandru Radovici , Cristian Rusu</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Komercyjne i przemysłowe aplikacje Internetu rzeczy na Raspberry Pi Prototypowanie rozwiązań IoT, Ioana Culic , Alexandru Radovici , Cristian Rusu, Wydawnictwo Promise

C++ kruczki i fortele w programowaniu, Stephen C. Dewhurst, Wydawnictwo Helion

Trudne życie synowej Jak przetrwać w związku z teściową, Eden Unger Bowditch, Aviva Samet, Wydawnictwo Onepress

Windows PowerShell 5.0 Krok po kroku Wydanie 3, Ed Wilson, Wydawnictwo Microsoft Press

Zarządzanie jakością w przemyśle spożywczym Podstawowe zagadnienia, Adam Olszewski, Wydawnictwo WNT
<b>Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II</b>, <font color="navy">Eric Freeman, Elisabeth Robson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II, Eric Freeman, Elisabeth Robson, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami